Hägerstrand
Tror fortfarande på 7WA
Alla capos ska fira i källaren på strippklubben Badonkadonk, eftersom det är @Impetigo s födelsedag. Han sitter på hedersplatsen, med en stor tårta framför sig och en rolig hatt på huvudet. En av de övriga reser sig för att hålla ett tal och inleder med "Jag älskar dig Impetigo, du är gudfar till min dotter, hur kunde du göra såhär mot mig?". Impetigo tittar frågande upp och ser att alla i rummet har tårar i ögonen, när han känner pianotråden runt sin hals. Han försöker förklara men får inte fram några ord och hans huvud faller fram i tårtan. Ni sliter upp dragkedjan på hans tracksuit, men där finns ingen wire.
Senare samma dag går @Vimes för att samla in pengar för beskyddarverksamheten. Han lägger fram handen på disken på Ginos pastarestaurang och säger "veckans betalning, Gino, och ge mig en limoncello också" när han känner en handklov slutas runt hans handled. Vimes leds in i en bil och kommer få spendera resten av sitt liv i fängelse.
@Impetigo röstas ut, han var capo/bybo
@Vimes blir nattmördad, han var capo/bybo
De får ta farväl med ett citat från valfri maffiafilm eller ett dödsljud, så länge det saknar bäring på spelet.
Deltagare i spel
@Anthrox
@Impetigo
@Sidd
@Vimes
@Basenanji
@fjodorsenuba
@Waterhouse
@RasmusL
@Octagonal
@Brynolf
@Andersson
Denna runda slutar imorgon torsdag, klockan 20.00
Rösträknare:
Senare samma dag går @Vimes för att samla in pengar för beskyddarverksamheten. Han lägger fram handen på disken på Ginos pastarestaurang och säger "veckans betalning, Gino, och ge mig en limoncello också" när han känner en handklov slutas runt hans handled. Vimes leds in i en bil och kommer få spendera resten av sitt liv i fängelse.
@Impetigo röstas ut, han var capo/bybo
@Vimes blir nattmördad, han var capo/bybo
De får ta farväl med ett citat från valfri maffiafilm eller ett dödsljud, så länge det saknar bäring på spelet.
Deltagare i spel
@Anthrox
@Sidd
@Basenanji
@fjodorsenuba
@Waterhouse
@RasmusL
@Octagonal
@Brynolf
@Andersson
Denna runda slutar imorgon torsdag, klockan 20.00
Rösträknare: