Ingen vårdar sitt språk runt barn nu för tiden ????IcarusDream;n291710 said:Då blir mitt traditionsenliga spelpass med Björn som SL det andra passet. Jag tänker inte vårda mitt fÖrbaNnade jäVlA språk kring barn
Björn Wärmedal;n291712 said:Ingen vårdar sitt språk runt barn nu för tiden ????
Är du laddad?Björn Wärmedal;n292459 said:En vecka kvar! ????
JAAAAAA!!! ????????????zonk;n292469 said:Är du laddad?
Hoppas att du kan komma på nästa då ???? gissningsvis blir den nov/dec nån gång.113;n292472 said:Jag jobbar
Hade tänkt komma i år.. Nästa kanske
Det sämsta är att jag va ledig egentligen men fick frågan om att jobba extra, stod å funderade halva dagen ungefär innan jag tackade ja eftersom jag tyckte det va nått.. Men hade inte skrivit upp i almanackan eller pratat med min fru så ingen visste nått :/Björn Wärmedal;n292474 said:Hoppas att du kan komma på nästa då ???? gissningsvis blir den nov/dec nån gång
Linus har tänkt att kolla igenom listorna och se hur många unika besökare vi hade, men min magkänsla säger att det var närmare 40 pers. Från att vi började till kl 22 tror jag att vi var minst 30 personer på plats vid varje givet tillfälle, men som vanligt så är det några som bara är med en stund, några som kommer sent, några som tar ett av passen osv.Hans E Magnusson;n293046 said:[...]drygt 30 pers.