Nekromanti [Umeå (Sveriges rollspelshuvudstad)] Grottröj imorgon!

luddwig

Lawful evil
Huey säger att det är hippt att vara fyrkantig. Sådetså!

Björn Wärmedal

Björning Wheel
luddwig;n212530 said:
Huey säger att det är hippt att vara fyrkantig. Sådetså!
Vafalls? Tänker du missa det? Nästa gång får du ta med lapp från läkare som säger att du hade rätt att vara hemma! ;)

luddwig

Lawful evil
Björn Wärmedal;n212578 said:
Vafalls? Tänker du missa det?
Nejdå, jag dyker upp. Liftar i vanlig ordning med Björn B och tar med Solfläckar för eventuellt spelledande. Jag har även sålt in Grottröj till tre andra skelleftebor som sagt att dom ska dyka upp. När du skrev fyrkantig kunde jag dock inte låta bli att peta in en referens till det glättiga 80-talet.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
luddwig;n212579 said:
Nejdå, jag dyker upp. Liftar i vanlig ordning med Björn B och tar med Solfläckar för eventuellt spelledande. Jag har även sålt in Grottröj till tre andra skelleftebor som sagt att dom ska dyka upp. När du skrev fyrkantig kunde jag dock inte låta bli att peta in en referens till det glättiga 80-talet.
Tack gode gud! Men jag är för ung och vacker för att förstå referensen, är jag rädd.

luddwig

Lawful evil
Björn Wärmedal;n212580 said:
Men jag är för ung och vacker för att förstå referensen, är jag rädd.
Jag är tyvärr dålig på referenser till Justin Bieber och liknande, som en ungdom som du skulle förstå.

.113

Swashbuckler
Det blir Det Andra grottröj jag missar! Snart har jag gjort det till ett helt event att bara missa grottröj. Känns inte bra.
En vacker dag jobbar jag inte då det är. Snyft.

mirandir

Veteran

Jobbar. Annars hade jag lätt kommit och smittat ned er alla med min förkylning!