B blåbär Veteran Joined 15 Oct 2002 Messages 2 15 Oct 2002 #1 Det värkar som om alla har en sorts citat efter att de har skrivit något . Då får även jag försöka komma på något.... "Liten men tuff" "Otur!" "Enbär! gå och öva!" "Det finns en dalahäst på gardinerna" Vilket av dessa förslag tycker ni?
Det värkar som om alla har en sorts citat efter att de har skrivit något . Då får även jag försöka komma på något.... "Liten men tuff" "Otur!" "Enbär! gå och öva!" "Det finns en dalahäst på gardinerna" Vilket av dessa förslag tycker ni?
S samiis Warrior Joined 20 Sep 2002 Messages 355 Location Kristianstad 15 Oct 2002 #2 Enbär är Blåbär Asplövs son... (som ska bli magiker) Tuff tror han att han e för att han har skitmycket vapen... Otur har han alltid... Dalahästen är det enda jag inte fattar... Ifall någon undrar... /SL till Asplövet...
Enbär är Blåbär Asplövs son... (som ska bli magiker) Tuff tror han att han e för att han har skitmycket vapen... Otur har han alltid... Dalahästen är det enda jag inte fattar... Ifall någon undrar... /SL till Asplövet...
V Valmer Veteran Joined 5 Sep 2002 Messages 29 Location Norsjö, Västerbotten 16 Oct 2002 #3 Du ska ha nåt som du gillar som är lkite "personligt"...kolla mitt bara/images/icons/oink.gif/images/icons/smile.gif
Du ska ha nåt som du gillar som är lkite "personligt"...kolla mitt bara/images/icons/oink.gif/images/icons/smile.gif