Nekromanti undra lite om Nyheterna+annat

MDF

Veteran
Hej jag undrar lite ang Boken: NewMexico, går det förhandsboken 1ex, när kommer den släppas, datum finns det något.

Sedan den boken: Legender från Arizon New Mexico, kommer ni att trycka upp fler ex av den.

AEGIS PRIME

Swordsman
En god vän till mig pratade med Anders Gillbring på GothCon XXX och alla moduler väntar på att den nya utgåvan av Western skall komma och det är sagt att det blir till hösten. Böckerna är så gott som klara, Mexico har jag för mig men de vill inte trycka den till den "gamla" upplagan.

MDF

Veteran
Den boken: Legender Från Arizon New Mexico, kommer man trycka upp den boken i gen, eller hur gör man om man vill ha ett ex av den.

Rosen

Myrmidon
Legender Från Arizon New Mexico, kommer man trycka upp den boken i gen,

Ingen har nog några planer åt det hållet i dagsläget... fast äventyren i den finns ju också att tanka ner på rollspel.com.

--
Åke

MDF

Veteran
fast äventyren är ja inte intresserad av, ja skulle vilja ha kartan + all info om newmexico, och sådant som kan vara bra för en lång kampanj i just detta område.

Som det redan har sagts i tråden så kommer vi inte att släppa några supplement innan den nya upplagan är klar. New Mexico är färdigskrivet och håller just nu på att sättas och illustreras. Anledningen till att vi inte släpper någon innan är att vi vill att de nya supplementen ska vara anpassade för nya Western och den nya layouten.

Legender från Arizona och New Mexico kommer i dagsläget inte att tryckas om.

/Anders & Tove

Legender från Arizona och New Mexico är en äventyrsamling. Karta och info om New Mexico kommer att finnas i supplementet med samma namn och kommer att vara uppbyggd på samma sätt som Arizona.

/Anders & Tove