Snow Swashbuckler Joined 17 May 2000 Messages 2,617 Location Klippan 20 Jan 2001 #1 Så, efter en antagligen välbehövd julsemester har NG updaterat sina sidor. Hum hum, inte ett ord om NO. Jaja, nån som vet nåt (ripper?)? Snow Dead, but still walking around
Så, efter en antagligen välbehövd julsemester har NG updaterat sina sidor. Hum hum, inte ett ord om NO. Jaja, nån som vet nåt (ripper?)? Snow Dead, but still walking around
R Riddaren Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,944 Location Vintergatan, Universum 20 Jan 2001 #2 Jag vet... ...att den kommer ut så småning om för hoppningsvis, kanske ;-) Riddaren Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie
Jag vet... ...att den kommer ut så småning om för hoppningsvis, kanske ;-) Riddaren Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie
Big Marco Läskig Joined 20 May 2000 Messages 6,968 Location Sandukar 20 Jan 2001 #3 Jag vet massor om läget för Offensiv. ,-) Ja, det ser ljust ut. -Marco Behrmann