Nekromanti Uppdaterat min sida en aning

Greger

Veteran
Stava fel på forumet, okej.
Men stava fel på sin egen hemsida? (skaffa microsoft word och kör stavkontroll på all text på din hemsida)

Dessutom skulle jag vilja utfärda en allmän varning för särskrivning (detta är min plikt eftersom att jag är medlem i föreningen skrivihop.nu). P.S no offence D.S /images/icons/smile.gif

Ironi mina vänner, ironi. <P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by greger on 2001-01-19 12:10.</EM></FONT></P>

Sktivihop? Men hatten, du stavar faktiskt lite fel lite för ofta, det blir jobbigt när man ska läsa dina långa inlägg.
Ta inte illa upp, ok.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Nu försöker vi formulera det så ödmjukt som möjligt, men det är faktiskt lite svårt. Kan du få det att låta bättre?

P.S den där satans greger ändrade sitt inlägg, det stod sktivihop, jag lovar./images/icons/mad.gif
D.S

hatten

Swashbuckler
Re: DE hade Extra rätt att klaga idag *Rodna*

Jag hade ändrat lite på lajoten skrivt nytt tagit bort gammalt och så..
På nästan alla delar av hemsidans olika hörn och kanter...
så satte jag ut den idag men jag glömde EN viktig grej...
Använda rättstavnings programet och rätta felen i mina texter.. Uuups...
NU har jag gjort det och lite bättre blir det..
Inte lätt att stava fel.. *suck*

luxor

Veteran
mmm...jag är tyvärr böjd att hålla med

//Barmhärtighet är något som de svaga har uppfunnit för att kunna utnyttja de starka.

Johan K

Gammal & dryg
Från klarhet till klarhet !!!!
Behöver jag säga mer ???

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>

SirDr

Veteran
tja.. om ni istället för att tjata på hatten (som skriver mycket, och bra texter) kunde ni kanske lära er stå ut med hans stavfel? (själv har jag stavat fel hur länge som helst.. och jag lär inte sluta med det.)
Killen vet att han skal annvända rättstavningsprogram och läsa sina texter 2-3 ggr innan han lägger ut dem.. men lixsom neogames vill han ju visa sina saker. (vad e en errata från neogames?) alla tillrättavisningar ger honom ju inte presis mer lust att skriva kanske? (eller gör det det hatten?) aja.. ni mognar nog oxså någon gång.. då ni skrivit ett 40 sidors äventyr.. och spelarna bara säger.. blääää.

For the Emperor!!!
-Los Templarios Negro

hatten

Swashbuckler
Re: *rodna* tack

och har du eget matrial som du vill sätta ut på min sida skicka gärna in det till mig..
hatten_jc@hotmail.com

Och det gäller DUBBELT för de som klagar på HUR jag stavar.. NI bör skriva något intresangt och skicka in det efter ni har gjort alla stavningar korrekta givet viss..

Jag klarar HTLM., TXT, RTF, Works filer.. utan problem..

Re: *rodna* tack

Äh, mina äventyr är skapade skräddarsytt för mina spelare, de passar vanligtvis inte till en annan spelgrupp. Och jag gillar inte att använda sig av andras äventyr, de passar vanligtvis inte. ex.

SL "en gammal tirakschaman ber er hjälpa sin by undan..."
Dvärg "Jag dödar tiraken!"
SL "men..."
Dvärg "perfekt! Dör han?"
SL "*SUCK* hur mycket gör du i skada?"
Dvärg "67"
SL "Ja, han dör..."

Osv... Jobbigt.