Nekromanti uppdrag behövs....

Wixler

Veteran
Är det någon som har ett bra uppdrag till neotech 2 som skulle vilja dela med sig av det så är jag en som behöver det.......vad som hellst "nästan" utom brinn brinn brinn för det har jag redan, skicka gärna ett till mig.......

(Seriös rollspelare och spelledare)

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Nogo

Jag tycker att Nogo.nu inte uppdateras särsklilt ofta. Det har ty inte hänt något på länge nu. Eller har jag fel?

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori

smaffy

Hero
det bästa är nog om du skriver dina egna äventyr.. då blir dom lixom väldigt bra för just dina RP.. gör egna äventyr! dom är bäst!!

home.swipnet.se/smaffy <--- min sida. två halvbra äventyr..
www.sverok.se <--- sverok's sida. massa äventyr (flera hundra. men inte så många till n2, skriv om)

tja.. sen kan du söka vidare in das cyberrymd efter fler sånna sidor..

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

Robban

Hero
Re: Nogo

det tar ganska lång tid mellan uppdateringarna, det är sant, men tänk efter: Det är ju STORA uppdateringar...

/R

chrull

Stockholm Kartell

Nogo uppdaterades senast för 3½ månad sedan... visst det är länge sedan, men så farligt är det inte...

Vi som känner RD vet att han har mycket att göra... Enklaste sättet att få honom att uppdatera är att bomba honom med massa (bra!) material... släng dit 5-6 stora och ruksigt bra äventyr, då MÅSTE han uppdatera :o)

Trots brist på uppdateringar så är NoGo fortfarande världens bästa NT site...
fast jag är ju lite partisk..

nåja

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

seinet

Swashbuckler

Nja, jag snackade med Ripper i gårkväll, han verkar inte må speciellt bra nu och kollar inte forumen längre, har helt lagt ner arbetet med NoGo och lyssnar inte på musik så mycket längre, jupp, det verkar mycket allvarligt och jag oroar mig för honom.

Men jag skulle meddela att om någon är intresserad av att arbeta med NoGo så är det bara att eposta honom på den epostadress som finns på NoGo.

/Seinet Wintermute - Fick någon metafor att tolka om varför han mådde dåligt...

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>