Frixeray
Swordsman
Tidigare ämne har gjort mig rejält förbannad! Det hela handlar om hattens sk "humoristiska" inlägg med en "rolig" omskrivning av Ipren-låten. Om man skrattar åt sånt där så borde man väl fan asgarva åt Helgmålsbön eller nåt annat skitprogram! Sen när silversurfan klagade på att det hela var tråkigt och inte alls hörde hemma på forumet, så kommer en ny text, om än sämre än den förra. Två andra texter dök upp och även en om ignatius, bara för att han klagade. Silversurfan och Ignatius har visst sinne för humor, MEN DET HÄR ÄR FAAN INTE HUMOR!!! Det hör definitivt inte hemma på forumet. Detta är ett diskussionsforum och inget texthäfte! Jag ser inte ner på hatten pga hans dyslexi, men han är paladin, ett antal år äldre än mig och borde fan veta hur man ska bete sig på forumet. Att sen Krille låser tråden pga att silversurfan och ignatius saknar humor fattar jag inte heller. Krille måste verkligen favorisera hatten, eventuellt för att hatten har så många inlägg och automatiskt har rätt, något som definitivt inte stämmer. För att sedan citera Mmm ur tråden "Varför låstes tråden "Hej Bullen"? [NT]":
EON forumet är tillsammans med DoD forumet det två mest livliga forumen. Detta betyder att det ställer lite extra krav på oss och er. Det är extra svårt för Carl Johan Ström att hinna läsa och svara på frågor när det är så hög trafik som det är nu. Detsamma gäller Riotminds på DoD forumet.
Fatta detta och för lite seriösa diskussioner istället! Det var delvis detta som silversurfan och ignatius menade.
Nu kanske de flesta av er tror att jag är en tjurig tonåring utan sinne för humor, men jag vill bara inte att silversurfan och ignatius ska få ta all skit bara för att krille står fullt ut på hattens sida och jag vill gärna ha ett någorlunda seriöst forum. Så var det sagt! Ni får gärna kritisera mitt inlägg hur mycket ni vill, men jag kommer att bemöta kritiken!
Jorden, en trevlig planet. Fast Pluto är nog trevligare...
EON forumet är tillsammans med DoD forumet det två mest livliga forumen. Detta betyder att det ställer lite extra krav på oss och er. Det är extra svårt för Carl Johan Ström att hinna läsa och svara på frågor när det är så hög trafik som det är nu. Detsamma gäller Riotminds på DoD forumet.
Fatta detta och för lite seriösa diskussioner istället! Det var delvis detta som silversurfan och ignatius menade.
Nu kanske de flesta av er tror att jag är en tjurig tonåring utan sinne för humor, men jag vill bara inte att silversurfan och ignatius ska få ta all skit bara för att krille står fullt ut på hattens sida och jag vill gärna ha ett någorlunda seriöst forum. Så var det sagt! Ni får gärna kritisera mitt inlägg hur mycket ni vill, men jag kommer att bemöta kritiken!
Jorden, en trevlig planet. Fast Pluto är nog trevligare...