Nekromanti Uppsala Universitet, Kvarteret Kemikum

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
... i skrivande stund vet jag att det är ett antal av er trogna rollspel.nu:are som är där. Jag har hört rykten i vrållådan och #rpgonline att vi är en dutt med tokar som hör hemma här och där. Jag vill nu att ni som har buttar bär dem från och med nu, så jag kan fånga er och flå... förlåt. Så att vi har tillfälle att säga hej. Var inte rädda för att säga hej till mig ni heller. Jag bär oftast min butt på min svarta trötta jackas krage (slag) höger sida. Annars är en rund figur i svarta byxor, läderrygga, knappt 162 cm över golvet, (skulle det vara en - Kort och bred) vara en säker indikation på att det är jag.

Jag vill gärna träffas och umgås med er.... typ

Gardener

Champion
Jag håller inte till på kvarteret kemikum så ofta, faktum är att jag inte ens vet var det är. Men så stort är ju inte uppsala så jag borde nog kunna hitta dit nån gång också om jag får lite vägledning. Jag brukar iofs inte ha nån butt på mig, men mig känner du ju igen ändå.

Feliath

Swashbuckler
Vägvisning

F.d. Kemikum och Fysikum är de brötiga (och snyggt byggda) gamla kåkarna bakom Carolina Rediviva, i motsatta änden av Engelska Parken. Numera kallas det SVC, Språkvetenskapligt Centrum. (Och lite till gabber, tror jag. Men en stor del är SVC i alla fall.)

Du hittar till Carolina, va? :gremwink:

/Feliath - your friendly local andsoforth

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Kemikum... typ Engelska parken... och ja... kvarteret bakom Carolina Rediviva... Äsch en enkel guidning är bättre...

Skäms att du inte har butt, du är väl gammal nog att våga ha butten på dig utan att skämmas. :gremsmile: Du som är vår wrnu-guru över alla gurus. :gremsmile:

Skämt å sido, visst känner jag igen dig... men en ofin fråga var håller du hus då?

*drömmer om att joina alla människor som hör till wrnu i ett enda långt sverigeband... tror alla skulle räcka... åtminstone tvärs landet*