Nekromanti Urban Arcana

Big Marco

Läskig
Eftersom jag fick härket för inga pengar idag så är jag nyfiken. Finns det någon som har gjort något med konceptet?

rks

Warrior
Inte än, men en del av det som finns hade jag redan byggt till själv i husregler för de tillfällen då jag DM:ar. En del var bara fånigt medan annat var riktigt bra - som flaws. Bra kombination till feats och ger fördjupning till både rollspelandemöjligheter (karaktärsutveckling) och chans för de som vill powerplaya att göra det. Typ.

EchonCique

Hero
Nope. Inte spelat eller så, däremot har jag inspirerats av den och de tillbehör till boken som publicerats på WotC's hemsida.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Själv har jag inte köpt det (än) då jag tyckt det varit för dyrt men... ska strax på EB i Lule och se om de råkar ha ett ex och ha rea på't (troligen inte så jag kanske kommer tillbaka och ber snällt att nån hugger ett ex åt mig om det skulle råka finnas nånstans för prislappen "inga pengar"). Ärligt talat var jag inte ens intresserad förrän jag skaffat Modern Players Companion (Green Ronin) och d20 Past som båda refererade till UA på flera ställen... så jag vill som ha godbitarna men är nog inte så intresserad i settingen egentligen.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Nix...

...ingen Urban Arcana i Lule. Det enda av d20 intresse egentligen var väl Draconomicon för 199:- vilket ju är ett rätt bra pris på den boken.

Hur mycket kostade den där Arcanan egentligen...? För ett bra pris vore den ju väldigt trevlig att lägga beslag på.