Nekromanti Utöka profilbeskrivningen?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag funderar på om det hade varit möjligt eller intressant att utöka profilbeskrivningen med lite fler punkter eller kanske plats för fler ord. Visserligen är det få som fyller upp den i dagsläget men jag hade inte haft något emot att berätta lite mer om mig själv om utrymme gavs. Några förslag på saker som kan läggas till? Favoritbok? Läser just nu? Favoritfilm?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Redaktionsbeskrivning

Borde inte beskrivningarna ändras för att bli lite mer aktuella? Varför inte lägga till motsvarande texter om samtliga administratörer och moderatorer?

Gardener

Champion
Jag skulle gärna lägga till fler saker, men eftersom det kräver omprogrammering av systemet så lär det dröja. Jag har funderat på att skriva ett system som gör att vi dynamiskt skulle kunna lägga till mer fält, men tyvärr finns det inte tid till det, och andra, viktigare, saker går före.

seinet

Swashbuckler
Re: Redaktionsbeskrivning

Det är på gång, alla redaktörer har i dagsläget svarat på digitala ankäter och profilerna finns lagrade på sidan inför nästa stora uppdatering ifall det nu kommer en sådan.

/Seinet Wintermute - Har laboration på TCP och UDP imorgon

Sodivra

Champion
Re: Redaktionsbeskrivning

Å andra sidan så kommer vi kanske få en fast inkomst nu.

/Arvidos, avslöjar allt hemligt från redaktionsforumet..
Kanske jag är trickstern/budbäraren i admin-panteonen, a la Hermes från den grekiska mytologin..

Edit: Hur hamnade mitt inlägg här, det skulle ju handla om postgiro..

Ackerfors

Alas, your rapids!
Den där uppdateringen...

...den gör mig verkligen, ja vad ska man säga? Jag längtar verkligen efter den. Det är förbittrat spännande och se vad den kan erbjuda som gör forumet/sidan ännu bättre. :gremsmile:

nicole

Warrior
Kön och ålder

Jag vet att många anser att det inte skall förekomma här med motivering att det inte spelar någon roll hur gammal någon är eller vad de kissar med, det viktiga är vad de tycker. Det faktum att forumträffar förekommer visar dock att iallafall några ser detta också som ett socialt forum.

Jag skulle tycka det vore en rätt bra idé, om inte annat så skulle tjejer lätt kunna hitta varandra och bilda nätverk.

Staffan

Myrmidon
Re: Kön och ålder

Ur databasdesignsynvinkel (puh!) så är "ålder" ett lite dåligt fält att lägga in i en databas eftersom det förändras hela tiden. Det är bättre att lägga in födelsedata i stället, som sedan iofs kan visas som ålder i någons profil.

Troberg

Sinister eater
Bra ide, men...

...det räcker med ett fält, åtminstone för mig. Mitt kön är lika gammalt som resten av mig.

Sodivra

Champion
Re: Kön och ålder

Jag skulle tycka det vore en rätt bra idé, om inte annat så skulle tjejer lätt kunna hitta varandra och bilda nätverk.

Öh, vad är detta, en konspiration? :gremwink:
Nå, födelsedatum skulle kunna vara en rätt het idé, för då skulle man kunna gratulera varandra på födelsedagen här på forumet! :gremlaugh:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Mig lurar du inte. Jag inga konster tål.

Måste 30+ innebära att man är grinig gubbe? Och måste man vara 30+ för att få vara en grinig gubbe? *känner mig som en grinig gubbe* :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!

Okej då är jag väl en grinunge då... :gremwink:

Troberg

Sinister eater

Dessa hamnar i kategorin gamla griniga gubbar
(snip)
Troberg
Bah, hur många känner du som är mer barnsliga?

Dessutom är jag singel! (hint, hint) :gremgrin:

Troberg

Sinister eater
Re: Troberg trånar

Det spelar ingen roll hur singel du är, jag tänker inte bli ihop med dig.
Det var skönt att veta, jag har varit nervös när du spelat med sabeln i högsta hugg.

Du är inte direkt i min målgrupp (vilket iofs gäller för merparten av medlemmarna här...).

Pendragon

Swashbuckler
Re: raggar? [OT]

Men fy... då borde du VERKLIGEN veta bättre... skäms på dig!

...

Jag är också singel, och har inget emot att dela!

/Joel - hemlig älskare?

Storuggla

Champion

"Däremot skulle jag satsa på Storuggla har under en längre tid känt mig attraherad av honom. :gremwink:"

Så smickrande men ändå så skrämmande. :gremtongue:

Storuggla, är skrämmande singel