Nekromanti [Utbruten tråd] Eon Light

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
anth;n62960 said:
Gör en lightversion av EON, gör sedan en lightversion av lightversionen, utan tärningspölar och utan exploderande tärningar så kanske jag blir intresserad.
Typ såhär?

Attachments

God45

#PrayersForBahakan
DeBracy;n62964 said:
Typ såhär?

Jag är på om du tar bort Eon spelvärlden också :p

För de enda bitarna jag inte gillar med Eon som ett spel är reglerna och världen.... Okej, nej det är inte sant. Jag gillar inte spelarkulturen runt spelet heller.

PalMer

Warrior
"... Okej, nej det är inte sant. Jag gillar inte spelarkulturen runt spelet heller."

Spelarkulturen? Jag blir lite nyfiken på vad du menar med spelarkulturen, och vad du inte gillar med den?

/PalMer

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Är det någon som vet hur det går med den där light-versionen av spelet? Diskussionerna om Eon har gjort mig lite sugen på att kolla in den.

RasmusL

Champion
PalMer;n63087 said:
"... Okej, nej det är inte sant. Jag gillar inte spelarkulturen runt spelet heller."

Spelarkulturen? Jag blir lite nyfiken på vad du menar med spelarkulturen, och vad du inte gillar med den?

/PalMer

Jag tror att det kan vara nära besläktat med "Svärd på ryggen".

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Eller den (objektivt fantastiska) brödtråden. :) Goddan uppskattar liksom inte den där driften att luska ut vad som är "rätt" enligt en större grupp spelare utan förredrar att folk bara drar till med något, tror jag.

God45

#PrayersForBahakan
DeBracy;n63238 said:
Eller den (objektivt fantastiska) brödtråden. :) Goddan uppskattar liksom inte den där driften att luska ut vad som är "rätt" enligt en större grupp spelare utan förredrar att folk bara drar till med något, tror jag.
I ett nötskal. Jag skrev ett svar här men sedan tyckte jag att det var off topic i EON light tråden så jag tog bort det. Men mer pedantiska och anala spelare får man leta efter. Och sedan inte finna. För de finns inte.

Krille

Super Moderator
Moderering:

God45;n63248 said:
I ett nötskal. Jag skrev ett svar här men sedan tyckte jag att det var off topic i EON light tråden så jag tog bort det. Men mer pedantiska och anala spelare får man leta efter. Och sedan inte finna. För de finns inte.
Vad var det jag sa om att inte förringa de spelare som spelar på ett sätt som du inte gillar?

Du får en vecka ledigt att kontemplera innebörden i "låt bli"!