folketsfiende
drömvändare
Nu blir jag ju nervös...Jag fasade för att få den här låten. Lyckas du göra något awesome med den är du jäkligt bra på att skriva äventyr!
Last edited:
Nu blir jag ju nervös...Jag fasade för att få den här låten. Lyckas du göra något awesome med den är du jäkligt bra på att skriva äventyr!
Bli inte det! Du verkar ha en great ide!!Nu blir jag nu nervös...
Tack.Flouh al-Welz är riktigt kusligt! Vilken kul rymd-twist på en klassisk spökhistoria!
Jag missade att skriva det men jag är sjukt imponerad! Det här var en svår låt och du gjorde något riktigt coolt av den!Sådär! Kanske slipar lite till på det, men här är ett scenario i westernmiljö inspirerat av What Kind of Man:
Borde egentligen jobba, men det är ju roligare att skriva scenarion så jag gör ett försök!Töjmålet är nu uppnått!!
Så om någon känner sig manad att skriva ihop äventyret The White Cliffs of Dover till Kutulu är det bara att köra
Då så, det blev ett mysterium till Nordiska Väsen som utspelar sig i Norge. Inte särskilt fint formaterat eller något.Wish That You Were Here
Gör gärna en pdf och dela den istället för ett Google dokument - då slipper du ge behörighet till alla som vill titta på spelet.Bonus!
Redan när jag skrev upp mig i den här tråden hade jag funderat i flera månader på ett Nordiska Väsen-mysterium löst inspirerat av låten Mermaids (och därmed sagan Den lilla sjöjungfrun). Köpenhamn! Kunglig bal! Ond bråd död!
Här är den. All danska är maskinöversatt, så den som är bra på danska får gärna rätta.
Fixat!Gör gärna en pdf och dela den istället för ett Google dokument - då slipper du ge behörighet till alla som vill titta på spelet.