rockabilly
Veteran
Vars skaffar man sig de tärningar som behövs samt papper? Går det att skriva ut papprena från nätet?
Tärningar kan man köpa i speciella hobbyaffärer. Om du har köpt regelboken i en affär är det stor chans att de även har tärningar. Om du berättar vilken stad du bor i kan säkert någon upplysa dig om var du kan hitta tärningar.Vars skaffar man sig de tärningar som behövs samt papper? Går det att skriva ut papprena från nätet?
Ja det var inte nästgårds direkt, inte ens med norrländska mått mätt. Hur är det annars med butiker som säljer rollspel i Luleå? Jag har för mig att det ska finnas i alla fall ett ställe som gör det.Ja bor i en lite by långt bort från varje stad (har fyra timmar bara till Luleå om ni vet var det ligger)
När jag var på Teknikens Hus i somras med syskonbarnen fanns bara T6-or vad jag minns. (Men däremot gott om roliga studsbollar, vilket dock kanske inte hjälper).DOCK! Teknikens Hus, ett experimentarium på universitetsområdet, har en del mysko tärningar i sin presentshop. Nu var det ett tag sen jag var där så jag har inte järnkoll på det exakta utbudet just nu.
Good riddance på EB Games som har sugit renpung länge. Men det är synd på Spelkällan. Där handlade man mycket (o)nödvändigt i sina dagar.Tradition/EB Games har slutat med analoga spel. Och spelkällan packade ihop butiken för ett tag sedan.
Väldigt old school, men rätt schysst. Hade jag inte numer bott i världens ände hade jag nyttjat det, om inte annat för den goda sakens skull.Spelkällan lever vidare lite halvt om halvt utan lager. Killen som hade den kör storbeställningar ibland och då kan man haka på, det brukar vara rätt ok pris