Atkinsdieten
Nu Krille (och alla andra som tänker sätta sig på mig) ska jag berätta om en fantastisk diet.
Du får bara äta protein, typ.
Grillade biffar, hamburgare, lammkotletter, revbensspjäll, fläskkarré, (du är väl inte vegetarian?), fårfiol, lammytterfilé, lövbiff, kycklingvingar, entrecote, shishkebab, oxfilé, fläskfilé,
lammgryta, kycklingfilé, tournedos, skinka, tonfisk, lax, ägg.
Jag orkar inte ta fram kokboken, men så där kommer det låta.
Massa protein. Men inga kolhydrater. För min vän veterinären berättade häromdagen att om man inte får i sig något kolhydratsaktigt så kan inte, håll i dig nu,
kroppen producera något fett!!
Va! Är det inte fantastiskt? Ok, säg hejdå till gröt, bakade potatisar, chips och pommes frites; men ändå, rätt bra va?
---
Hursomhelst- utveckling är ett måste. Tom för mig som kan tänka sig att spela AD&D 1:st ed. hur mycket som helst.
Kan du haja hur j-a puckad jag måste vara? Ändå vill jag slå ett slag för utvecklingen. Jag är nämligen övertygad om att den kommer berika mitt spelande oavsett vilka regler jag använder, vilket spelsystem jag gillar eller vilken värld jag helst sätter in mina karaktärer i. För utvecklingen kommer att ge synergier åt alla håll, om man bara är en anings öppen för intryck. Och det är jag. Men hur utvecklingen sedan fungerar och används i praktiken, det är en annan femma.
/Basenanji, som gärna skulle steka några chorizos, ett ankbröst eller varför inte en svärdfisk åt Krille bara för att få se hans nöjda min över att ha upptäckt en ny, sund och GOD diet!