Björn Wärmedal
Björning Wheel
I.o.m. den här tråden har flera stycken (mig inkluderat) börjat uppmärksamma att det kan finnas vissa perks med att vara en Sverok-ansluten förening. Inte bara det; det börjar dyka upp lite idéer om vad vi skulle vilja göra för att piffa upp våra evenemang lite.
Jag tänkte att vi kan samla lite idéer i den här tråden. (Edit: inte bara idéer som är relaterade till vårt Sverok-medlemskap)
Martin Ackerfors bidrog med lite tips om saker som Sverok kan hjälpa oss med:
- Rabatt på resor med SJ i allmänhet. Upp till 50% rabatt för resor till/från våra evenemang.
- Träffbidrag. Upp till 150 kr per träff, som då måste vara öppen för alla (även om man kan ha ett max antal deltagare) och utannonserad på hitta.sverok.se
- Rabatterat profilmaterial
- Försäkring som gäller alla som deltar på våra evenemang.
Lite idéer jag sett hittills:
- Profilmaterial för föreningen (exakt vad är inte specificerat).
- En hemsida och lite snyggare flyers för Repetikon.
Jag tänkte att vi kan samla lite idéer i den här tråden. (Edit: inte bara idéer som är relaterade till vårt Sverok-medlemskap)
Martin Ackerfors bidrog med lite tips om saker som Sverok kan hjälpa oss med:
- Rabatt på resor med SJ i allmänhet. Upp till 50% rabatt för resor till/från våra evenemang.
- Träffbidrag. Upp till 150 kr per träff, som då måste vara öppen för alla (även om man kan ha ett max antal deltagare) och utannonserad på hitta.sverok.se
- Rabatterat profilmaterial
- Försäkring som gäller alla som deltar på våra evenemang.
Lite idéer jag sett hittills:
- Profilmaterial för föreningen (exakt vad är inte specificerat).
- En hemsida och lite snyggare flyers för Repetikon.