Nekromanti Uwe Boll: Postal

Rising

Vila i frid
Holy shit

Det är faktiskt en riktigt bra trailer.

Uwe Boll... och något bra... Det här måste vara en av apocalypsens fyra ryttare...

Jag trodde aldrig att jag skulle skratta åt något Uwe gjort efter hans stunt när han boxades med bloggare som dissat honom. Men att se David Foley göra något vettigt istället för att leda program där lökar spelar poker mot varandra... Wow. Det kan vara värt en hel del.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
ojojoj... Ett av världens tråkigaste spel och en av världens sämsta filmskapare... Det här kan bara bli underhållande...
Det lär ju bli bröst, biljakter och bomber, iaf. Alltid något att götta sig åt.

EDIT: Efter att ha sett trailern: Den här ska jag fan se på bio. Uwe, min hjälte... *ler ironiskt*

Rickard

Urverk speldesign
Looks cheap

"EDIT: Efter att ha sett trailern: Den här ska jag fan se på bio. Uwe, min hjälte... *ler ironiskt*"
Bäh! Du måste skoja. Det kommer ju att komma mycket bättre filmer i år... som den här. :gremsmile:

/Han som tycker att det är bra att filmer som Postal ger okändisar (Dave Foley suger) en chans

Ackerfors

Alas, your rapids!
"EDIT: Efter att ha sett trailern: Den här ska jag fan se på bio. Uwe, min hjälte... *ler ironiskt*"

Jag tror inte Herr Bolls konto gör skillnad på vanliga och ironiska intäkter...

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Re: Looks cheap

Vilken del av "ironiskt" var det som inte gick fram?

Rising

Vila i frid
Dave Foley

Dave Foley suger
Jag ursäktar dig, eftersom du är en kulturlös hedning och ännu bara ett litet barn, som saknar de vida oceaner av humorerfarenhet som jag och andra med mig samlat på oss genom åren.

Äh, du får naturligtvis tycka vad du vill. Om du eller någon annan är osäker på om de tycker att Foley är rolig eller inte så har jag gjort ett litet axplock med några Foley-sketcher som jag tycker är roliga. Om du eller någon annan ser dessa och tycker att han suger, då kan ni nog försäkra er om att ni inte missat något. Jag försöker inte omvända någon, så ni behöver inte svara om ni tycker att nedanstående sketcher är crappiga.

Citizen Kane - Klassisk sketch. Så bra att flera andra (bl.a Johan Glans) snott den.

Helping or Hurting - Ingen klarar balansgången mellan välkammad svärmorsdröm och creepy psycho så bra som Dave Foley.

Mass Murderer - Här gör han det igen. Samma sköna kombination som ovan.

Idiot Boy - Här agerar Dave Foley som straight man, och det är en roll han klarar precis lika bra.

Rickard

Urverk speldesign
Re: Looks cheap

"Vilken del av 'ironiskt' var det som inte gick fram? "
Ja, det undrar jag också, eftersom mitt svar också var ironiskt.

/Han som tog en chans att posta en länk

Rickard

Urverk speldesign
Jag hatar att det funkar [OT]

Nämligen att "snorungeaktighet" på nätet lönar sig. Jag skrev tre ord och fick ett utförligt svar på något som jag inte har orkat söka reda på. Andra har nämligen nämnt "Kids in the Hall" när jag tagit upp Dave Foley i samtalsämne. Jag har nämligen bara sett honom i Celebrity Poker Show Down och jag antar att han måste ha fått jobbet för att han varit roligare tidigare. Tack för klippen, Rising. Kids in the Hall påminde rätt mycket om Bottom i humorväg, men det är humor som inte direkt intresserade mig. Jag kollade på lite andra klipp, för komiker är som sångare - man kan gilla samma artist men föredra olika låtar. Här nedan var några som jag fann halvroliga.

Until Proven Guilty
The Fat Hitchhiker
I Speak No English

/Han som är sketaschleten