Nekromanti Välkommen tillbaka!

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag har saknat Rollspel.nu och är glad att se att den är tillbaka. Stort tack för allt jobb som skett bakom kulisserna för att få den att fungera igen!

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Det kanske förklarar varför det är massa understrukna länkar (vilket bara sker på den här sidan). Men det är ett fall framåt i alla fall. :gremsmile:

G

Guest

Guest
Yay, nu kommer det bli någon mening med mitt slösurfande igen.

Johan K

Gammal & dryg
Weeeeee !

Way to go !!
Som Endyamon säger, mer än bra jobbat ni som slitet bakom kulliserna & lycakts sparka igång det hela igen !!

/ Johan K, som gillar att wrnu kommit igång igen !

Organ

Out of time, out of mind
Re: Precis när abstinensen har gått över!

"Just when you think you've gotten out, they pull you back in again." :gremgrin:

Lorindor

Veteran
Yes! Äntligen!

Jag har varit deprimerad hela sommaren för att sidan har varit död, trodde nästan att den var nere för gott... (jäkla illvilliga rykten :gremmad:) Men nu kan jag till slut bli av med min besvärliga abstinens! :gremlaugh:

Kom på för sent (typ i förrgår...) att jag kunde hänga på Sveroks forum istället, men det var ändå inget bra substitut. Inget slår Rollspel.nu!

Bra gjort Olle och alla ni andra som hjälpte till att fixa servern! Ni är mina hjältar! :gremwink:

- Lorindor, som kommer att frossa i WRNU hela dagen.

Honken

Hero
Ja, jag måste hålla med alla som sagt välkommen tillbaka. Fast som krille sa, nu började ju abstinensen släppa...

/Honken