Ett förtydligande att det är det officiella <em>svenska</em> webbforumet för tredje upplagan av Dungeons & Dragons. Visserligen kan man nog diskutera alla olika varianter av D&D som kommit ut, men det är främst den nya upplagan som det är tänkt för.
Vi har ända sedan vi startade fått förfrågningar om ett forum för Dungeons & Dragons och i höstas när tredje upplagan kom ut så blev det ännu fler förfrågningar. Sen har vi tänkt lägga upp forumet väldigt länge, men det har glömts bort, men nu gjorde jag en liten genomgång av den gigantiska todo-listan och fick äntligen upp detta forum.
Tufft en nytt forum. Visste inte att det fanns press på att det skulle skapas ett sånt här forum men visst det är vl trevligt. Nu när man tänker efter så har det vait lite lamt med diskussioner gällande D&D.
Jag själv har bara spelat D&D en gång, men vem vet mitt intresse kanske ökar nu med detta forum.
*Känner på atmosfären i det nyskapade forumet.*
Känns rätt okej än så länge.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.