Nekromanti världens bästa forum!

Troberg

Sinister eater
Näst bästa, och OT

Men välkommen till det bästa. :gremgrin:

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Om det nu är världens bästa...

Om det nu är världens bästa forum, vad gör du då här?

En liten lektion i hur man beter sig på rollspel.nu;

1. Inlägg som inte behandlar respektive forums område undanbedes vänlig men bestämt. Ditt inlägg handlar inte på något sätt om Drakar och Demoner så dethar inget här att göra. Det kommer med största säkerhet att låsas av moderatorerna och du kommer förhoppningsvis få en varning.

2. Om man skall uttrycka en åsikt så skall man motivera den. Det gör inte du. Låt då bli att säga något över huvud taget.

3. Det tillhör allmän kutym att man inte spammar ett forum med länkar till andra forum.

Skärpning!

Foggmock

Myrmidon
nummer ett.

Fel forum. Hör hemma på något generellare forum om du tänker spamma ner oss med reklam för andra forum. Om vi är här från första början, varför skulle vi vilja flytta?

nummer två.

det verkade inte särskilt välbesökt eller aktivt. jag tänker inte registrera mig.

Yrkar härmed på en låsning av tråden samt en flytt till ett annat forum som avskräckande exempel.

Troberg

Sinister eater
Yrkar härmed på en låsning av tråden samt en flytt till ett annat forum som avskräckande exempel.
Jo, men vi kan ju inte flytta den till det forum där den borde vara... :gremgrin:

Foggmock

Myrmidon
Nä, den hör ju inte hemma nånstans. :gremlaugh: och nu såg jag att token postat en gång till.. suck. :gremmad:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jo, men vi kan ju inte flytta den till det forum där den borde vara... :gremgrin:

Det är sant, då forumet det borde vara på inte existerar. Reklam för ett forum som har noll med rollspel att göra hör inte hemma här. Även om den nästan hör hemma på allmänna spelforumet, men jag tror ingen vill se inlägget där heller...