Nekromanti Världens bästa pizza

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Eftersom ni är de ni är så tvekar jag inte på att ni tillhör målgruppen pizzaätare.

För ett par veckor sedan så upptäckte jag på grund av ett fylleinfall VÄRLDENS BÄSTA PIZZA: Quattro formaggio (fyra ostar) med kebabkött OCH vitlökssås.

Så... försök slå den. (Nej, hemlagad pizza gills inte, den ska bakas av en snubbe från mellanöstern som har en pizzeria på hörnet, annars är det ingen riktig pizza).

Anarchclown

Swashbuckler
Alltså. Det finns en restaurang på Kungsholmen som jag ganska ofta äter på som faktiskt serverar pizza. Den drivs, vad jag förstått, av Italienare. Sug på den du. Rätt ovanligt. Jag undrar dock om det kan räknas som en pizzeria? Den har ju vad jag förstått inga anställda från mellanöstern.

Min favoritpizza just nu har bara salami, massor med salami.

Vitulv

Anarchclown said:
Alltså. Det finns en restaurang på Kungsholmen som jag ganska ofta äter på som faktiskt serverar pizza. Den drivs, vad jag förstått, av Italienare. Sug på den du. Rätt ovanligt. Jag undrar dock om det kan räknas som en pizzeria? Den har ju vad jag förstått inga anställda från mellanöstern.

Min favoritpizza just nu har bara salami, massor med salami.
Jag trodde inte jag kunde vara tydligare än vad jag var i trådstarten: PIZZA LAGAS AV MÄN FRÅN MELLANÖSTERN!

Goddamnit för fan!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Italiensk "pizza" blir liksom aldrig samma sak. Enligt mig görs de bästa pizzorna av iranierna.

Förövrigt tycker jag att salami, oliver och fetaost är det bästa. Med vitlökssås =)

Anarchclown

Swashbuckler
Det är uppfattat. Då vet jag med all säkerhet att det faktiskt inte är pizza de serverar på det där Italienska stället. :gremsmile:

anth

Vetefan
Rymdhamster said:
Italiensk "pizza" blir liksom aldrig samma sak. Enligt mig görs de bästa pizzorna av iranierna.

Förövrigt tycker jag att salami, oliver och fetaost är det bästa. Med vitlökssås =)
Jag trodde assyrierna hade monopol på pizzor och andra nationaliteter fick betala licenspengar för att få baka pizza.

Vitulv

Anarchclown said:
Det är uppfattat. Då vet jag med all säkerhet att det faktiskt inte är pizza de serverar på det där Italienska stället. :gremsmile:
:gremsmile:

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jag är ledsen, men de bästa pizzorna är faktiskt capricciosa och hawaii. Så är det bara.

Fast får man göra pizzor själv så måste jag säga att rödbetor, fetaost, pinjenötter och ruccola är en riktigt bra kombo. Fast då är det inget kött på den då, så det blir lite minuspoäng.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Björn Wärmedal said:
Jag är ledsen, men de bästa pizzorna är faktiskt capricciosa och hawaii. Så är det bara.
Hawaii? Vad är det för fasoner? Ananas går inte att ha på något varmt.

//Krank, som varierar mellan Orientale och Opera, båda med ägg och bea

Anarchclown

Swashbuckler
Ägg? Nej nej nej. Det är ju helt sjukt. Det kan man inte ha på pizza. Musslor och räkor däremot. Klassisk Marinara liksom. Omnomnom.

Sodivra

Champion
Björn Wärmedal said:

Fast får man göra pizzor själv så måste jag säga att rödbetor, fetaost, pinjenötter och ruccola är en riktigt bra kombo. Fast då är det inget kött på den då, så det blir lite minuspoäng.
Den ska jag göra!

Jag gillar annars grön sparris, quornfärs, champinjoner, rödlök och majs, lite mer fulpizza. Och om fisk är okej, ansjovis och crabfish på det, muahahaha!

Kantarellpizza på egenplockade kantareller. Mmm-MMM!

Anarchclown

Swashbuckler
Verkligen. Hamburgare kan faktiskt göras av invandrare ifrån alla möjliga ställen (invandrade från Södertälje till exempel). Till och med Amerikaner kan laga och sälja burgare.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Anarchclown said:
Ägg? Nej nej nej. Det är ju helt sjukt. Det kan man inte ha på pizza. Musslor och räkor däremot. Klassisk Marinara liksom. Omnomnom.
Musslor och räkor kan man givetvis inte ha i någonting alls. Ew.