Kherzam-Roghan
Veteran
Detta har jag tänkt länge på och nu är det dags att fråga forumet. Jag vet att Soldarn ligger på kanten till inbördeskrig(utom för vissa som redan har spelat det/images/icons/smile.gif)och att Jarigen har utropat ett heligt korståg mot soldarn. Damarien rustar upp sina trupper och "är" troligtvis med på jargiernas sida. Cirefalierna bråkar med Consaber om handels makten. Tirakerna rustar upp sig i Kiaz för att anfalla Khrûn-Renk-Roghan. Tirakerna överhuvudtaget på Takkalor är hetsiga för ett nytt krig. Thalamur vill åt Consaber riktigt hårt. Detta är vad jag menar: När inbördeskriget i soldarn startar kommer Jargierna inse sin chans att ta över Västmark och Soldarn. Detta kommer medföra att när det är fullt krig i soldarn och jargier är på väg, kommer asharien att blanda sig i för att stoppa jargierna. Cirefalierna finner sin chans att tjäna pengar på kriget och kommer att knyta handels kontakter. Om gamla band bryt med Consaber, mellan soldarn alltså. Kommer Consaber gå i vedergällning mot Cirefalierna som "stal" deras handel. Medan Consaber slåss in en storskara mot cirefalier kommer Thalamur att anfalla Consaber i ryggen. Troligtvis kommer Caserion och Thalamur kanske alliera sig, för att komma åt Consaber. Alarinn kommer att dras in så småningom när Thalamur är på väg. Tirakerna finner sin chans när dvägarna kanske hjälper soldarn i deras inbördes krig, att anfalla med massor av (Dom som inte har läst hemligheter i Tiraker slutar att läsa här/images/icons/wink.gif) vrakher mot khrûn. Tirakerna på takkalor kommer att vara med på slagfält till havs när cirefalierna och sabrierna slåss. Om jag har glömt något så säg det...
Nå vad tror ni om det/images/icons/cool.gif
Tirakens död...
Dvärgens bröd...
Nå vad tror ni om det/images/icons/cool.gif
Tirakens död...
Dvärgens bröd...