Nekromanti Världens bästa pizza

Anarchclown

Swashbuckler
Det är bara för att du inte ser den antimarina konspirationen! Hur länge skall havens djur få utstå förföljelser i affärsdiskar och restauranger över hela Sverige.

Det börjar i plugget med någon slags sorglig sörja som de kallar för panerad fisk men som egentligen är specifikt designad av den antimarina konspirationen för att få ungdomar som inte vet bättre att tro att allting ifrån havet är äckligt.

Jag har är dock framsynt. Jag har sett igenom konspirationen. Jag är en bärare av den enda sanningen.

MEN SÅ FÅR MAN VÄL INTE SÄGA I DET HÄR JÄVLA LANDET?

(Obs:
Denna post är inte på allvar.)

Arfert

Facit
Nej, han ska vara serb.. eller till och med alban. Juggarna uppfann svenne-pizzan för bövelen. :gremwink:. Och pizza-salladen.

Laowai

Hero
krank said:
Björn Wärmedal said:
Jag är ledsen, men de bästa pizzorna är faktiskt capricciosa och hawaii. Så är det bara.
Hawaii? Vad är det för fasoner? Ananas går inte att ha på något varmt.

//Krank, som varierar mellan Orientale och Opera, båda med ägg och bea
Hawaii med räkor, curry och extra ost. Hell yeah.

Ps: Du och Vitulv är båda helt bakom flötet. Ananas är awesome i mat.

Sapient

Swashbuckler
Vitulv said:
Jag trodde inte jag kunde vara tydligare än vad jag var i trådstarten: PIZZA LAGAS AV MÄN FRÅN MELLANÖSTERN!

Goddamnit för fan!
Ja, men det förklarar varför den påminner vagt om tarte flambée. För den är ju fransk, och fransmännen stack ju ned sina skitiga koloniala fingrar överallt i mellanöstern.

Arfert

Facit
krank said:
Björn Wärmedal said:
Jag är ledsen, men de bästa pizzorna är faktiskt capricciosa och hawaii. Så är det bara.
Hawaii? Vad är det för fasoner? Ananas går inte att ha på något varmt.

//Krank, som varierar mellan Orientale och Opera, båda med ägg och bea
Jag hade en kille i min grupp på I12, Ismet Zendeli (alban). Han hade en pizzeria i Kalmar. Och han förstod aldrig varför svenskar envisades med ananas på pizza. "voffan, det är ju ingen jävla efterätt, det är en pizza!". En pontiac trans-am hade han också.. det blir inte mer äkta.

Sapient

Swashbuckler
Vitulv said:
[Ananas] Jävla skitgrönsak.
Grönsak är det icke. En frukt är det inte heller.

Däremot är det något hundratal frukter. Samtidigt. Annanas är en "kollektiv-frukt".

Botulf

Hero
Peperone (Skinka, bacon, jalapeno, peperonikorv) +vitlökssås. Världens bästa pizza, men måste göras av rätt pizzabagare. Som fö. är grek eller jugge tror jag.

edit:Sällar mig även till "vi som inte fattar annanas på pizzan"-gruppen.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Vitulv said:
...eller kallt, för den delen. Jävla skitgrönsak.
Jag har tyckt att det kan funka med ananas på glass, men nu när jag tänker efter är det nog för att glassen är god. Den skulle vara ännu godare utan ananas.

Så ja, den är helt värdelös.

krank

Anarchclown said:
Det börjar i plugget med någon slags sorglig sörja som de kallar för panerad fisk men som egentligen är specifikt designad av den antimarina konspirationen för att få ungdomar som inte vet bättre att tro att allting ifrån havet är äckligt.
What? Skolans panerade fisk är ju supergod. För att inte tala om den där såsen sen.

Överlag gillade jag alla skolmat utom typ "kebabskav".

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Schtajner said:
Peperone (Skinka, bacon, jalapeno, peperonikorv) +vitlökssås. Världens bästa pizza, men måste göras av rätt pizzabagare. Som fö. är grek eller jugge tror jag.

Grek, jugge, turk, etc. Allt är mellanöstern.

I övrigt ett mycket bra svar. Den lät god!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
krank said:
Anarchclown said:
What? Skolans panerade fisk är ju supergod. För att inte tala om den där såsen sen.
Agreed.

(fast jag gillade även kebabskav)

Genesis

Ni dés ni maître
I Katrineholm finns (eller fanns förr i tiden, i alla fall) en inbakad pizza med en hamburgertallrik (hamburgare, bröd, pommes och så vidare) i. Den är rätt schysst. Det ryktas om att det finns pizzerior i Örebro som serverar chokladpizza, men jag har inte sett dem själv. Annars så är ju en klassisk kebabpizza (varianten med pommes, inte den där knäppa med sallad på (sallad på pizza WTF?)) eller Hawaii med kebabsås ANANASPIZZA FTW!

Anarchclown

Swashbuckler
Jag gillade även jag den panerade fisken. Men den är ju inte direkt det godaste som finns i fiskväg.

krank

Anarchclown said:
Jag gillade även jag den panerade fisken. Men den är ju inte direkt det godaste som finns i fiskväg.
Tja... Det skulle vara typ rökt eller pepparstekt lax som kommer nära, då kanske. Annars är den nog bland den bästa fisk jag vet.

tull

Hero
Vitulv said:
Schtajner said:

Grek, jugge, turk, etc. Allt är mellanöstern.

I övrigt ett mycket bra svar. Den lät god!

Jugoslavien är så inni helvete inte mellanöstern.