Krille
Super Moderator
Kan man läsa mer om det här någonstans?Det här är en "popular misconception". Tyvärr. För det hade varit jäkligt coolt om den var så bra som Sony påstod...
Kan man läsa mer om det här någonstans?Det här är en "popular misconception". Tyvärr. För det hade varit jäkligt coolt om den var så bra som Sony påstod...
Det är inget snack om att PS3 har den häftigaste hårdvaran, men det innebär inte nödvändigtvis att det är den mest lämpade hårdvaran för spel. Å andra sidan så är den ju tänkt att vara mer än en spelmaskin, så frågan är om det spelar så stor roll.Som jag var inne på i mitt svar till eksem: nä. Det här är en "popular misconception". Tyvärr. För det hade varit jäkligt coolt om den var så bra som Sony påstod...
Jag har hört siffror som talar om 20-30% garantireturer.Och 360 instabil? Enligt vilken statistik? Av drygt 10-12 miljoner 360 på marknaden är det knappast en stor procent som fått ring of death eller vad de kallar den
PS3 har i alla fall ambitionen att vara bakåtkompatibel, 360 kan bara köra några få utvalda titlar sanktionerade av MS.Vad gör bakåtkompatibiliteten sämre än den PS3 har i Europa?
Jag är en av dessa få, och jag förklarade varför jag inte kommer att vilja ha en 360.Bakåtkompatibilitet är ett bra säljargument, men de flesta undersökningar visar att få använder sig av den i slutänden.
Enligt de erfarenheter jag och kamrater har, och det jag läst.Och 360 instabil?
Japp. Dessutom så har inte Canonical någon egentlig kontroll över innehållet, utan det ligger mer på en filosofisk nivå med sådant som releasecykler, balansen mellan cutting edge prylar och stabilitet och sånt.Men alltså... Ubuntu är inte Linux. Eller ja, ubuntu är ju en sorts linux, men det är just det - en sorts. Linuxrörelsen är mer spridd och månghövdad. Det är inte Ett Stort Ont Företag, snarare Några Mindre Halvonda Företag Samt En Hel Hög Amatörer Och Andra...
Japp, stämmer med siffror jag har hört, bortsett från att det inte är en investering, eftersom han gör det för att det är något han tycker är en bra idé att stötta, inte för att få tillbaka några pengar.Jag läste att Mark Shuttleworth (grundaren av Canonical) investerat över 25 miljoner dollar i Ubuntu. Lita inte på siffran helt då mitt minne sviker mig ibland. Men han har lagt ner en förmögenhet i Ubuntu. Efter att ha testat Ubuntu hemma lite så måste jag säga att jag är imponerad av resultatet.