Det ska vara något gött, bara. Något man inte kan spara på. Schysst svar!solvebring said:... Om det nu måste vara något gött bland sådant som är ätlig eller drickbart?
..eller fin öl, vodka eller riktigt god mat.solvebring said:Nån/några pava fin whiskey eller konjak.
Eller varför inte en cigarr.
Som en drös dyr och god öl + ett rejält förråd ölkorv av alla smaker...eller fin öl, vodka eller riktigt god mat.
Det blir en jävla massa semlor i så fall, med tanke på att Jensens är en budgetrestaurang.HJK said:Jag skulle nog bränna pengarna på nåt köttigt ställe som Jensens böfhus. Det som blev över skulle spenderas på semla och kaffe.
Är man ute efter bästa kött här i gbg rekommenderar jag Dinner 22 (även om Texas Long Horn också är grymt bra), i sthlm rekommenderar jag Jimmy´s som har varit litelite vassare än Texas.Arfert said:Jensens är ju ett snabbmats-hak förklädd till resturang... nej gå till Texas Long Horn på St. Paulsgatan istället om det är RIKTIG BIFF du vill ha...
Jimmy's är najs, men jag tycker nog ändå att Long Horn är snäppet vassareMrG said:Är man ute efter bästa kött här i gbg rekommenderar jag Dinner 22 (även om Texas Long Horn också är grymt bra), i sthlm rekommenderar jag Jimmy´s som har varit litelite vassare än Texas.Arfert said:Jensens är ju ett snabbmats-hak förklädd till resturang... nej gå till Texas Long Horn på St. Paulsgatan istället om det är RIKTIG BIFF du vill ha...
-Gunnar (skulle nog brännapengarna på typ Yasuragi, spa och tepeniakimiddag)
1,92 gram Cesium?Storuggla said:56 kilo tenn.
Storuggla, tänk på möjligheterna