walium Ganska töntig, faktiskt Joined 8 Apr 2001 Messages 8,460 Location Linköping 27 Apr 2004 #1 Någon som hört talas om följande spel tidigare?
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 27 Apr 2004 #2 Det är ungefär lika mycket rollspel som Drakborgen eller Monopol. Fast sämre. Storuggla, sågar
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 27 Apr 2004 #3 Okey ? Har ju aldrig hört talas om det... Är inte jättesugen på att köpa det, håller mig nog helre till lite mer kända spel...
Okey ? Har ju aldrig hört talas om det... Är inte jättesugen på att köpa det, håller mig nog helre till lite mer kända spel...
Ithaqua Utsvulten Wendigo Joined 22 Oct 2003 Messages 526 Location Helvetet 27 Apr 2004 #4 Nej, aldrig faktiskt; det ser inte direkt ut som något jag skulle lägga ner pengar på direkt heller...*S* Omslaget antyder ju koppling till Coppolafilmen (vilken ju i sin tur byggde ganska fritt på romanen) i alla fall, fast skenet kan ju bedra.
Nej, aldrig faktiskt; det ser inte direkt ut som något jag skulle lägga ner pengar på direkt heller...*S* Omslaget antyder ju koppling till Coppolafilmen (vilken ju i sin tur byggde ganska fritt på romanen) i alla fall, fast skenet kan ju bedra.