Nekromanti Vad är klockan?

Rickard

Urverk speldesign
Kan någon lirare kanske ta och fixa till så att klockan går rätt på forumet? Den har gått rätt fel allt mer och mer på sistone.. Om det känns jobbigt att behöva tänka på att behöva fixa en annan klocka som går vettigt, så kan jag rekommendera digitala atomklockor.. Själv använder jag Chonograph, vilken funkar jättebra..

/Han som brukar få oläsa inlägg gulmarkerade, så han brukar kolla vilken tid senaste inlägget skrevs

Gastono

Hero
Jag tänkte precis på det problemet och blev ganska förvirad då rollspel.nu visade en tid och min dator klocka visade en annan. Faktum var att båda gick fel så jag fick gå och kolla upp en tredje :gremtongue:.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Ur led är tiden [edited]

"Kan någon lirare kanske ta och fixa till så att klockan går rätt på forumet? Den har gått rätt fel allt mer och mer på sistone.."

Ja och nej.
Någon kan säkert fixa det, men det är något som är kajko med klockans server och då är det, tyvärr, inte bara att ställa den efter atomur, utan det måste felsökas och åtgärdas, något som det, ironiskt och olyckligt, inte finns tid till för de som kan.
Jag hoppas ni kan stå ut tills det finns tid att ordna det och förlita er på väggklockor, ert operativssystems klocka, mobilklockan, era armbandsur eller text-TV tills dess.

[Edited]: Tja, efter mitt dryga inlägg så fixade Gardener klockan för stunden. Den är dock fortfarande whack och kommer ställa om sig och gå fel tills det är felsökt och fixat, men för tillfället bör den gå rätt.

Big Marco

Läskig
Re: Ur led är tiden [edited]

Det är väl inte vad klockan är som är problemet, utan följderna - som att lästa inlägg presenteras som icke-lästa och tvärtom.