Re: Blashyyyyrk!!! [ANT]
Jag uttalar mig fan inte, orkar inte med en musikdebatt som ändå inte leder till något annat än att alla lägger fram vad de själva tycker och ingenting blir annat än tjafs... Men ja, det finns många töntigare band än Immortal... Jag uttalar mig nog...
Jag tycker inte de är så töntiga faktiskt. Jag menar, vad är det som gör dem töntigare än alla lajvare världen runt till exempel? ...De är inte töntigare än någon annan, ty när ett band är töntigt för mig är då de gör dålig musik. Jag tycker att Immortal gör pure fin blackmetal - som inte är förgiftad av allt nytt skit som kommer nu för tiden. Immortal är bra, kanske lite smålöjliga - men töntigast? Inte enligt mig i alla fall...
Och okej, de är listade två gånger på töntigaste bilderna, det är inget att göra sak av - ty de som lagt upp den sidan verkar inte ha sett ett annat band bland mina favoriter... Dark Funeral
Dark Funeral är också ett band jag lyssnar på, nästan samlat ihop alla deras plattor så... Men vafan, de är nog fan de töntigaste när det kommer till bilder. Att framhäva allt fläsk man har genom att klä på sig läder och lack från en bög-porrbutik är inte så cool, men fult! Se...
Ta en en titt. Allvarligt, detta är töntigare - de ser inte ens lite grymma ut. Immortal ser ju ut som galet svartfolk som tänker gå till attack - tre pers mot en arme och tro de skall klara det, ungefär.
Rättvisa! Immortal är coola och fräna, de gör sitt band till ett skådespel - de är världens bästa lajvare, fast på bild och scen istället för skog! Jag vågar erkänna...