Nekromanti Vad bör jag heta, egentligen?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag har fått diskreta antydningar om att folk tycker det är förrvirrande att jag med ytterst oregelbundna mellanrum byter användarnamn.

Därför erbjuder jag nu alla användare att påverka mitt val av namn. Ni har en vecka på er att rösta.

Anarchclown

Swashbuckler
Kan vi inte göra offentligt vilka som röstar på vad så att jag kan skrika på folk som har fel? :gremtongue:

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jag röstade på 'Dante', för det är mycket kortare och lättare. Dessutom hette han så förut, och alla vet ju att det var bättre förr!

Vimes

Sillkung
Anarchclown said:
Kan vi inte göra offentligt vilka som röstar på vad så att jag kan skrika på folk som har fel? :gremtongue:
Jag har fel!

Edit: jag tycker alltså att Dante ska fortsätta heta Gubbster T. Pokémon!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Björn Wärmedal said:
Jag röstade på 'Dante', för det är mycket kortare och lättare. Dessutom hette han så förut, och alla vet ju att det var bättre förr!
Dessutom kommer det från en av världens bästa bokserier.

Dante

Staff member
Vänligen bortse från att jag inte kan stava till »Tyrannosaurus rex« …

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Gubbster T. Pokémon said:
Vänligen bortse från att jag inte kan stava till »Tyrannosaurus rex« …
Jag trodde att det var medvetet, typ att det var en referens till en felstavad WRNU-användare eller nåt...

anth

Vetefan
Jag saknar det tredje alternativet, som jag vill rösta på: att du ska fortsätta att med ytterst oregelbundna mellanrum byta användarnamn.

Jag förstår inte ens tanken på att man ska försöka göra ALLA glada. Eftersom alla är olika går det inte, hur mycket man än försöker. Det rättvisaste är alltså att bete sig på ett sätt så att ingen blir glad - och det är inte en lösning som jag rekommenderar.

Om du tror att en del blir förvirrade av namnbyten föreslår jag att du bestämmer att alla ska använda det namn de använde när de reggade sig här på rollspel.nu - då kommer du att upptäcka att den droppe som inte tycker om namnändringar inte ens kommer att märkas i det kokande hav av forumiter som plötsligt får tillbaka ett namn som de inte vill ha (och i många fall inte haft på flera år).

Sedan tycker jag heller inte att det kläder dig att spela martyr som låter majoriteten bestämma vad du ska heta.
Ett namn väljer man för att man själv vill heta så, inte för att andra vill.

Leon

Leo carcion
Varför går det inte att rösta på Tyrrannousaurus Rexx?

Dante

Staff member
anth said:
Sedan tycker jag heller inte att det kläder dig att spela martyr som låter majoriteten bestämma vad du ska heta.
Men det har jag väl ändå inte påstått att jag ska göra …

anth

Vetefan
anth said:
Men det har jag väl ändå inte påstått att jag ska göra …
Sorry, men då har jag missuppfattat vad hela den här tråden handlar om. :gremsmile:

So the poor forums-troll has been trolled himself...

chrull

Stockholm Kartell
Etepete said:
Jag är själv besviken på bristen på Tyrannosatan som alternativ.

anth

Vetefan
弾幕 said:
Etepete said:
Om Dante döper om sig till Tyrannosatan; kommer chrull då döpa om sig till Jitterbug?

!Paxen

Swashbuckler
Jag har fått diskreta antydningar om att folk tycker det är förrvirrande att jag med ytterst oregelbundna mellanrum byter användarnamn.

Därför erbjuder jag nu alla användare att påverka mitt val av namn. Ni har en vecka på er att rösta.
Varför kan inte valet "Jag bryr mig inte" finnas? Liksom, jag bryr mig om att få rösta, men inte om dom alternativen som finns... #firstworldproblems

chrull

Stockholm Kartell
anth said:
弾幕 said:
Etepete said:
Om Dante döper om sig till Tyrannosatan; kommer chrull då döpa om sig till Jitterbug?
Skulle givetvis bli Bloody Jitterbug, den sanna sista bossen som härskar över Tyrannosatan.

Johan K

Gammal & dryg
Eftersom jag är en gammal dinosaurie här, så har ju Dante alltid hängt med. Så just därför röstade jag på just Dante.

/ Johan K, som känner att vanans makt är stor när det gäller användarnamn..

Arfert

Facit
Jag röstade på Dante, får att Bengt Linders böcker är ett kulturarv som bör framhållas och bevaras.