Nekromanti Vad bör jag heta, egentligen?

CapnZapp

Myrmidon
anth said:
du ska fortsätta att med ytterst oregelbundna mellanrum byta användarnamn.
+1

(om du menar till kontinuerligt NYA namn, alltså)

Anarchclown

Swashbuckler
Egentligen skulle jag har röstat på Vän av ordning eftersom det var det du hette när jag kom hit.

Mukwa

Swashbuckler
Oavsett vad ditt "permanenta" namn blir så kommer jag bli lite småfrustrerad om det inte dyker upp en Dan före Dan i vrållådan runt juletid.

Zorbeltuss

Hero
Jag vill rösta emot en omröstning, tycker det är mycket bättre om du bestämmer dig helt själv, men det finns inget sådant alternativ.

/Luna Lovegood

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Jag röstar på Dire Duckbunny. Men innan det måste du såklart heta Duckbunny. Som du byter till från Dante.

Zorbeltuss

Hero
Stövelkatten said:
chrull said:
Etepete said:
Varför går det inte att rösta på Tyrrannousaurus Rexx?
Jag är själv besviken på bristen på Tyrannosatan som alternativ.
+1. Finns inget mer passande för Dante.
För att det inte är lika bra om han inte själv väljer att heta det?

/Luna Lovegood

Dante

Staff member
Ja, det var ju bara att böja sig för folkets önskemål.

Dante

Staff member
Jag tänkte låta utslaget vara rådgivande, men det var ju en sån övervikt för »Dante« att det inte var så mycket att rådgöra över.

Troberg

Sinister eater
Dante said:
Ja, det var ju bara att böja sig för folkets önskemål.
Attans, hade vi vetat att du skulle göra det så skulle vi röstat för något skojigare alternativ...

anth

Vetefan
Dante said:
Jag tänkte låta utslaget vara rådgivande, men det var ju en sån övervikt för »Dante« att det inte var så mycket att rådgöra över.
Så om jag får ihop 180 namnuderskrifter att du ska byta till Tyrannostan så kommer du att byta till det för det är en sån övervikt mot de som vill att du ska heta Dante? :gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh:

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
anth said:
Dante said:
Så om jag får ihop 180 namnuderskrifter att du ska byta till Tyrannostan så kommer du att byta till det för det är en sån övervikt mot de som vill att du ska heta Dante? :gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh:
Du har min namnuderskrift

Troberg

Sinister eater
anth said:
Dante said:
Nope, den har jag redan brutalt stulit till min titel!