Eller Dantoaurus Rex kanske?Recca said:Jag hade röstat på Tyrannosaurus Rex om det funnits som alternativ.
Eller Dantoaurus Rex kanske?Recca said:Jag hade röstat på Tyrannosaurus Rex om det funnits som alternativ.
+1anth said:du ska fortsätta att med ytterst oregelbundna mellanrum byta användarnamn.
Dantosaurus Tex! :3krank said:Eller Dantoaurus Rex kanske?
+1. Finns inget mer passande för Dante.chrull said:Jag är själv besviken på bristen på Tyrannosatan som alternativ.Etepete said:Varför går det inte att rösta på Tyrrannousaurus Rexx?
För att det inte är lika bra om han inte själv väljer att heta det?Stövelkatten said:+1. Finns inget mer passande för Dante.chrull said:Jag är själv besviken på bristen på Tyrannosatan som alternativ.Etepete said:Varför går det inte att rösta på Tyrrannousaurus Rexx?
Räcker det inte med att Dante officiellt går ut och säger att T:et i Gubbster T. Pokémon inte står för Tiberius, utan för Tyrannosaurus?DeBracy said:Dantosaurus Tex! :3krank said:Eller Dantoaurus Rex kanske?
Fan ta folkets önskemål.Dante said:Ja, det var ju bara att böja sig för folkets önskemål.
Dante said:Men det har jag väl ändå inte påstått att jag ska göra …anth said:Sedan tycker jag heller inte att det kläder dig att spela martyr som låter majoriteten bestämma vad du ska heta.
Dante said:Ja, det var ju bara att böja sig för folkets önskemål.
Attans, hade vi vetat att du skulle göra det så skulle vi röstat för något skojigare alternativ...Dante said:Ja, det var ju bara att böja sig för folkets önskemål.
Så om jag får ihop 180 namnuderskrifter att du ska byta till Tyrannostan så kommer du att byta till det för det är en sån övervikt mot de som vill att du ska heta Dante?Dante said:Jag tänkte låta utslaget vara rådgivande, men det var ju en sån övervikt för »Dante« att det inte var så mycket att rådgöra över.
Du har min namnuderskriftanth said:Så om jag får ihop 180 namnuderskrifter att du ska byta till Tyrannostan så kommer du att byta till det för det är en sån övervikt mot de som vill att du ska heta Dante?Dante said:Jag tänkte låta utslaget vara rådgivande, men det var ju en sån övervikt för »Dante« att det inte var så mycket att rådgöra över.
Nope, den har jag redan brutalt stulit till min titel!anth said:Så om jag får ihop 180 namnuderskrifter att du ska byta till Tyrannostan så kommer du att byta till det för det är en sån övervikt mot de som vill att du ska heta Dante?Dante said:Jag tänkte låta utslaget vara rådgivande, men det var ju en sån övervikt för »Dante« att det inte var så mycket att rådgöra över.