Nekromanti Vad fanken är det här?!?!?!?

Troberg

Sinister eater
*Disclaimer*
Först och främst, det här är ett humoristiskt inlägg, inte välbefogad kritik av D&D, så om ni vill bli förbannade så får ni läsa mina andra inlägg.
Faktabakgrunden är dessutom granskad av tre stycken D&D-dyrkare och vi var alla överens om det högst tvivelaktiga innehållet.
*end disclaimer*

Vad fanken föreställer egentligen bilden på sidan 49 i 'Exalted deeds'?

Kanske det ändå finns en viss grund i slutsatserna i det här inlägget?

Skrämmande säger jag. Skrämmande!

Troberg

Sinister eater
Men kan någon förklara...

...vad fanken det egentligen är menat att föreställa? Jag kan inte se det, och jag tror inte att ens WotC skulle få för sig att visa vad det ser ut som.

Johan K

Gammal & dryg
Äch !

Fasen, det är ju synd att man har tillgång till den här boken. För det hade ju varit klart intressant aatt se den här bilden ju... :gremgrin:

/ Johan K, som ser ifram emot att börja jobba imorgon

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: Men kan någon förklara...

Jag tror det är menat att killen med yxan av någon anledning har ett horn i pannan och stångar den där saken i buken. Men det är onekligen en underlig bild. :gremgrin:

Troberg

Sinister eater

Eftersom jag inte har produkten är det svårt att svara på din fråga.
Jag har inte boken själv och mina scanners är av olika anledningar inte brukbara, så jag kan tyvärr inte hjälpa. Pom?

Troberg

Sinister eater

Jag tror det är menat att killen med yxan av någon anledning har ett horn i pannan och stångar den där saken i buken. Men det är onekligen en underlig bild.
Pannan? Hornet sitter ju för fanken mitt i fontanellen, knappast det vettigaste stället att ha ett horn på.

Pom

Swashbuckler
Bilden!

Jag har bara en uschlig gammal handscanner så det får bli en beskuren bild som inte gör originalet rättvisa, men på den bifogade bilden kan man iallafall ana pudelns kärna.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Äch !

Fasen, det är ju synd att man har tillgång till den här boken. För det hade ju varit klart intressant aatt se den här bilden ju...
Du har tappat bort ett ord.

- Vulf

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Killen är ju en rhek …

På annan plats i BoED finns denna bild:

Kolla hornet på huvet. Perfekt att spetsa fiender på.

Troberg

Sinister eater
Re: Killen är ju en rhek ?

Kolla hornet på huvet. Perfekt att spetsa fiender på.
Jag tycker det låter som en feg undanflykt...

OK, jag ger mig, men håll med om att det såg mysko ut.

Dessutom måste det vara fruktansvärt svårt att gå med benen sådär.

Dewain

Veteran
Thihihihihihi

Ja, du…………….
Du vill inte veta vad min första tanke efter ( "aj det där ser ut att göra ont" ) var så mycket säger jag dig. :gremblush:

Jag har helt fel fantasi eller rätt :gremtongue: om man så önska när det kommer till det minsta suspekta bilder eller citat. Det har alltid satt mig i diverse situationer som kan misstolkas och oftast gör det. :gremgrin:

Troberg

Sinister eater
Nope, ångrar mig.

Horn-förklaringen håller inte. Om det skulle vara ett horn, var är då genitalierna på figuren i övre hörnet?

Gotcha!

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: Nope, ångrar mig.

På samma ställe som den här killen förvarar dem, det vill säga någonstans på WotCs juridiska avdelning (ta till höger vi de kvinnliga bröstvårtorna).