Nekromanti Vad fasen gäller egentligen?

Status
Not open for further replies.

Vimes

Sillkung
Här vill jag diskutera den här tråden: https://www.rollspel.nu/threads/655...ar? Så har det inte fungerat förut i så fall.

Vimes

Sillkung
Rymdhamster;n161869 said:
Anmälde du Gibbons inlägg?

Ser inte hur det är relevant här, men ja, det gjorde jag. För personangrepp. Man kanske ska prova att anmäla det för hobbymoderering nu istället...

Krille

Super Moderator
Det kom in ett antal anmälningar på den tråden. Jag tog det ärende som var störst = flest anmälningar först. Dels är det Åskfågelns forum, så den principen gäller, och dels var det fler. Sedan fortsatte jag med en del andra ärenden som jag upplevde som viktigare.

Under den tiden kom din anmälan på min moderering in. Eftersom jag är part i den biten – du har ju i praktiken anmält mig – så har jag låtit bli att göra något åt det av jävsskäl. Det innebär att någon annan får göra något åt den anmälningen, och de kanske inte alltid har tid precis jämt.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Vimes;n161879 said:
Ser inte hur det är relevant här
Bara att moderaterna verkar gå väldigt mycket på om ett inlägg är anmält eller inte. Dvs att ett inlägg som inte anmäls kan klara sig undan med betydligt grövre grejer än ett som anmäls, troligen med motiveringen att "om ingen anmälde det så var det väl ingen som blev upprörd".

Vimes

Sillkung
Krille: Ok, uppfattat!

Edit: sen ska ju tilläggas att jag först anmälde Gibbons inlägg och sedan väntade ett bra tag med att anmäla ditt inlägg, just eftersom jag tänkte att det var rimligt att det skulle trilla in en moderering av Gibbon senare. När det inte skedde anmälde jag ditt inlägg (som kanske eller kanske inte är rätt sätt att uttrycka åsikter om modereringen, jag antar att det är bättre än att gå i svarsmål i själva tråden). Sen gick jag ut med hundar i solen och kastade snö, och började koka en soppa, men när inget nytt hänt startade jag den här tråden. Har jag gjort fel i agerandet mot moderationen så är det bra om jag får det påpekat.

Status
Not open for further replies.