Nekromanti Vad gör en tråd het?

Nightowl

Champion
Som ämnesraden säger. Jag har tyvärr ingen vettig anledning att undra, jag brukar bara se "hetaste tråden nu!" när jag häckar i vrållådan och undrade hur urvalet gjordes.

Erik, :tekopp:, fast med kaffe i

DesertRain

Hero
tror att de är de ämnet som fått flest svar den senaste tiden.

//Purgatory, spektakulerar lite

Gardener

Champion
Jepp, det stämmer. Har inte exakta siffrorna i huvudet, men jag kan kolla upp det om nån är intresserad.

Johan K

Gammal & dryg
men jag kan kolla upp det om nån är intresserad.
Well, om inte det är för mycket jobb så är iaf jag lite nyfiken på det hela. Nuffror & statestik här är alltdi lika skoj...

/ Johan K, som gilalr Gardeners kakmonsteravatar.

Gardener

Champion
Av alla trådar som skrivits det senaste dygnet och har 5 eller fler svar visas den som har flest svar.

solvebring

Superhero
Ja du, det kan fan inte jag svara på, för ingen svarar på mina trådar längre. Då jag var ny här och undrade mycket svarade varenda själ på mina inlägg, men nu för tiden svarar typ en-två personer.

Om någon vet varför de själva inte vill svara på mina trådar så vore det kul att veta. Är jag dryg, otrevlig eller vad har hän med mina inlägg? :gremgrin: :gremconfused:

Rosen

Myrmidon
Då jag var ny här och undrade mycket svarade varenda själ på mina inlägg, men nu för tiden svarar typ en-två personer.

Det tycker jag ändå låter som en hel del.

--
Åke, rätt van vid att få 0 svar

seinet

Swashbuckler
Jag är också van att inte få några svar. Anledningen till att man inte får svar kan vara att man uttrycker sig på ett så klart och tydligt sätt att ingen har något mer att fråga om eller tillägga.

Sedan tror jag att aktivitet från övriga användare sker i vågor. Efter ett tag brukar även vissa användare (A) skaffa sig favvo-användare (B) (tror jag), alltså att A intresserar sig mer för inlägg skrivna av B.

Slutligen, vissa ämnen är helt enkelt ointressanta för många och därför ignorerar vissa personer dessa helt och hållet (Platt->Visa alla->Innehåll). Jag gör så med de flesta inlägg, även med detta. Nu skuttade jag dock in och kände för att skriva lite.

Nu kan jag nog inte skriva mer, det verkar som det precis kom in ett ärende att lösa.

/Seinet Wintermute - Glömde telefonen hemma idag, jobbigt värre :gremfrown:

solvebring

Superhero
Du talar vist min herre, det stämmer nog faktiskt. Man skaffar sig sina favoriter och favoritämnen...
Det är bara så tråkigt att vara upplagd för diskution men att ingen vill ha just ens ämne som ett favoritämne. :gremwink:

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Det handlar ju om att skriva en tråd som trollar tillräckligt mycket för att väcka drakarna, men inte är tillräckligt trollig för att få ett nerslag från moderaterna. Det finns en del som är riktigt bra på den balansgången. Själv har jag aldrig lyckats med det förstnämnda, och med det sistnämnda bara 3-4 ggr, och då inte ens med flit.

Nightowl

Champion
Jag kastar VÄCKA DRAKE E3 [ANT]

Slå 1T20; om den kommer under Effektgraden väcker du moderatorerna.

Erik, sedan finns det en slumpmässig moderatorstabell; har man tur väcker man bara Storuggla