När jag lägger mig försöker jag koncentrera mig på ingenting tills jag plötsligt hör ett imaginärt ljud komma, händer det er också? Helt plötsligt så typ, hör man en orkester eller något annat ljud, som växer i styrka och liksom ändras beroende på i vilken riktning man styr sitt inre fokus (typ, rör man fokus från ena sidan av huvudet till det andra i en långsam, svepande rörelse så kan det bli ett svepande, forsande ljud av stråkar, bleckblås och liknande, och är man lite orolig och ryckig i sitt fokus så är det lättare att man hör "studsiga" ljud, oftast en basgång, en dov saxofon, en trumslagare eller samtal, som från kroggäster, osv), tills man blir medveten om vad som håller på att hända och precis när man tänker "shit, fy fan vad häftigt!" så försvinner det. Jag ska försöka kontrollera den förmågan en vacker dag. I förrgår såg jag syner också, en sorts vinröd textildjungel (eller nja, draperier och mjuka textilstycken som hängde ner omkring mig, och en upprymd hihat följde min puls upp från botten och upp till medvetandet) så jag gör framsteg.