morkbollen_UBBT
Warrior
Till min nästa kampanj skulle jag behöva lite hjälp med en sak...(hmmm...säkert en hel del).
Det är så att jag tänkte skicka tillbaka spelarna till deras gamla hemtrakter som dom flydde från som unga. Dom kan språket därför blir dom utvalda att agera som någon form av spioner. Deras uppdrag är bara att vara ambassadör och åka till de stora städerna i det gamla landet. Dock finns det en mörkare plan bakom detta...Spelarna är nämligen smittade av någon lite halv-äcklig sjukdom. Tanken är att försvaga fiende landet så att om nått år ska det gå att invadera(ja, han som kom på detta var lite rubbad).
Spelarna vet så klart inget om detta, då dom ska offras. Dock kan vi ju inte ha våra att våra huvudpersoner går och dör så dom behöver nått som gör att dom inte insjuknar...så fort...eller iaf inte visar tecken på det.
Världen är en ganska normal, mörk, smått låg magisk fantasy värld. Vad tror ni? Det bästa vore också om det som hindrar sjukdomen sakta försvinner(även synligt så dom blir stressade), för dom vill ju hitta nått botemedel.
Det är så att jag tänkte skicka tillbaka spelarna till deras gamla hemtrakter som dom flydde från som unga. Dom kan språket därför blir dom utvalda att agera som någon form av spioner. Deras uppdrag är bara att vara ambassadör och åka till de stora städerna i det gamla landet. Dock finns det en mörkare plan bakom detta...Spelarna är nämligen smittade av någon lite halv-äcklig sjukdom. Tanken är att försvaga fiende landet så att om nått år ska det gå att invadera(ja, han som kom på detta var lite rubbad).
Spelarna vet så klart inget om detta, då dom ska offras. Dock kan vi ju inte ha våra att våra huvudpersoner går och dör så dom behöver nått som gör att dom inte insjuknar...så fort...eller iaf inte visar tecken på det.
Världen är en ganska normal, mörk, smått låg magisk fantasy värld. Vad tror ni? Det bästa vore också om det som hindrar sjukdomen sakta försvinner(även synligt så dom blir stressade), för dom vill ju hitta nått botemedel.