jag som sl har en fet liten man som e alkimist och en rik sådan (äger ca 4% av camard) hans farsa har befälet över en by "äger den" så har han precis anställt en livvakt som är en annan rollperson som e med oss. Sist men inte minst så har vi en stads soldat som är hjälpsam och som driver omkring i mundana för att få jobb men också att hjälpa världen från ett tyrani. Stadsvakten har blivit en rebell ledar och har hyrt ett par gubbar till att "låta alkimistens far försvinna spårlöst/images/icons/smile.gif" på väg till svärdsspelen i Haddarlon(vet ej om det stavas så men skit samma)livvakten och stadsvakten har redan träffats och det är upp till livvakten om han vill avslöja vem den omtalade personen är. Fadern till alkimisten är mycket girig och suger ut sista penga droppen av de stackars bönderna/images/icons/smile.gif(helt OK med mig. jag undrar vad som kan hända senare mer än att stadsvakten kommer att bli förföljd av alkimistens gubbar för att utkräva hämd.jag behöver lite matreal om vad som kan hända senare oavsett om de dödar stadsvakten eller låter honom benådas (troligtvis inte men man vet ju inte).