Nekromanti Vad Neogames "måste" göra:

Oreh

Warrior
Som redan nämts är Neogames bedrövliga på att uppdatera sin sida. Sen skiter jag visserligen hur den ser ut. Tror att eon är mycket att förlora just på denna stasis som råder, inte blir man sugen på att varken köpa böcker eller titta på hemsidan om där aldrig står något nytt.
Om inte forumet fanns skulle man kanske tröttna helt och hållet...

Oreh höjer ett varnande finger!

GunBlade

Veteran
k7e9 said:
Dessutom är det väl ett mindre "officiellt" medium, i en blogg kan man slänga in ett kort inlägg som bara säger "fullt upp med [insert arbete här], det går frammåt, återkommer med mer info om ettpar dagar." Medans ett nyhetsbrev inte riktigt kan ha den formen...
Som vi diskuterade i helgen, k7e9: ett inlägg där det står att "Den här veckan har jag haft fullt upp och inte kunnat arbetat någonting med [insert project]." ger mer än absolut tystnad.

GunBlade

Veteran
Krille said:
...hur många veckor i rad tror du det tar innan folk blir förbannade?
Inte särskilt många, men hellre en uppdatering om att tiden inte räckte till än ingenting alls. Om det aldrig händer något är det ju ingen mening med bloggen, eller företaget?

Kropotkin

Warrior
.. och nu följer jag er nya blogg (har själv blogspot, men skulle nog tagit wordpress om jag börjat blogga idag - men börja inte överge projektet nu bara för det...). Der var la inte så värst svårt?

k7e9

Hero
Vackert... Nu har jag den på mina feeds, och har till och med skaffat ett inlogg på sidan så det syns att jag följer den...

Då är det bara att hoppas på mycket, och kul information i framtiden! :gremlaugh:

Regmolar

Swashbuckler
Låter alldeles underbart! Tackar storligen för den tjänsten från Neogames! (och det är ett mycket bra inlägg i en tråd som handlar om hur dåliga Neogames är på att få saker gjorda :gremwink: )

Legion

Warrior
Man kan behöva få eld i baken ibland, men det är ändock skönt att förekomma emellanåt. Har inte fått något från Anders än dessvärre, men det är ju pressläggning för senaste nummret av Fenix i helgen, så jag antar att han har fullt upp just nu.

Att jag går vägen över Anders är för att vi alltid skickar oformaterad text till dem, så de kan passa in den på det sätt som fungerar bäst med deras andra artiklar och annonser. Alternativet är att jag sätter mig och layoutar varje artikel själv, igen, och det har jag helt enkelt inte tid till.

Att jag går vägen över Anders är för att vi alltid skickar oformaterad text till dem, så de kan passa in den på det sätt som fungerar bäst med deras andra artiklar och annonser. Alternativet är att jag sätter mig och layoutar varje artikel själv, igen, och det har jag helt enkelt inte tid till.
Skit i layouten - folket har väntat länge nog på lite nytt matnyttigt material på hemsidan och jag tror inte att de har något emot att få det även om det är i enkel textform.

Sebastian - mer gratistexter åt folket ftw!

Blasphemy

Swashbuckler
Mja... nja... mja...
Lite layout kan man väl ändå få be om. En PDF med Eon-layout hade väl inte varit fel... Visst tar det kanske lite längre tid men ack så mycket trevligare det vore istället för att ha texten i HTML och en bild insatt här och där.

Nej - lite snyggt får det allt vara.

Bara det blir gjort. Extra arbete innebär också att någon måste göra det = sannolikt att det tar längre tid eventuellt inte blir gjort alls.

Självklart skulle jag hellre vilja se det hela layoutat också men för att förtydliga min poäng så menade jag - hellre enbart textformat än inte alls.

k7e9

Hero
Helt klart bättre medtext än inget alls...
Men mycket bättre med eon-layout på texten i PDF-format... Så kan man skriva ut det, sätta i en pärm, och tycka att det ser bra ut... :gremtongue: