Oj oj oj vad jag suger på BW tydligen.
Byggde bas i godan ro, som bara ytligt stördes av att varenda jävla SCV utöver att de behövde peppande APT, personliga utvecklingssamtal med rika detaljer ("Du ska skaffa BLÅA MINERALER HELA TIDEN!!!") också krävde kontinuerlig feedback ("Nej, ingen av er ska stå stilla och inte göra något! Finns inga pauser i yttre rymden!"). Allt tar skönt lång tid.
Precis innan mina tanks går från att vara värdelösa ärtbössor till någorlunda habila slangbellor dyker 10+ zealots upp i min bas som bara vill dödadödadöda.
Game over.
(Vad skönt förresten att mina mappade kortkommandon inte flyttar över till BW bara sådär. Så jag måste lära mig nya kortkommandon. Som inte alls är suboptimala. Ergonomiskt skönt för vänsterhanden att lära sig hur långt S ligger från B på ett tangentbord)
@Vimes jag är ett så lätt byte att du utan vidare b å d e kan gå på AW och mingla med helt nya bekantskaper och samtidigt krossa mig bara genom att skicka oförskämda probes till min bas som hånar ihjäl mina scv's med okänsliga skämt om deras depraverade själsliv och klumpiga rörelsemönster.