DanielSchenström
Swashbuckler
Jag spenderar för tillfället min tid med att skriva utökade versioner av mina spelledarartiklar från Codex. Kampanjkursen från Codex #6 är nu två artiklar varav den första är färdig. De 5 sidorna från första delen av Codexartikeln blev till över 100. Nu är det de resterande sidornas tur.
Vad som följer är alla ämnes- och styckesrubriker från artikeln. Tycker ni att något saknas eller ska vara med så klicka på den käcka reply-knappen.
Den som är obotligt nostalgisk kan kolla förra inlägget här[url].
Vad artikeln handlar om? Kampanjer.
Vad är egentligen en kampanj?
Egen värld eller annans?
Kampanjtyper
En definition av äventyr
Ramhandling
Vad ska kampanjen handla om?
Mina egna idéer
Kampanjstruktur
Kampanjens början
Det första äventyret
Att hålla kampanjen vid liv
Resten av kampanjen
Slutet av kampanjen
Efter slutet
Att göra kampanjen levande
Att skapa egna regler
Att vara flera skapare
Cykliska händelser
Olika sätt att upptäcka kampanjmiljön
Vad som följer är alla ämnes- och styckesrubriker från artikeln. Tycker ni att något saknas eller ska vara med så klicka på den käcka reply-knappen.
Den som är obotligt nostalgisk kan kolla förra inlägget här[url].
Vad artikeln handlar om? Kampanjer.
Vad är egentligen en kampanj?
Egen värld eller annans?
Kampanjtyper
En definition av äventyr
Ramhandling
Vad ska kampanjen handla om?
Mina egna idéer
Kampanjstruktur
Kampanjens början
Det första äventyret
Att hålla kampanjen vid liv
Resten av kampanjen
Slutet av kampanjen
Efter slutet
Att göra kampanjen levande
Att skapa egna regler
Att vara flera skapare
Cykliska händelser
Olika sätt att upptäcka kampanjmiljön