Nu är jag inte Vitulv, men du kan läsa mer om hans intryck i hans recensionstråd.Gordeg said:Egentligen droppar jag tillbaka på forumet mest för att jag är nyfiken på varför du inte gillar Paizos minis. Jag har själv inte sett dem i verkligheten men snacket på nätet har gett mig intrycket att de skulle vara bra. What gives?
Ja alltså, min största beef med PF-minis är kvalitet kontra pris. Hade kvaliteten varit högre hade de varit värda priset, hade priset varit lägre hade nuvarande kvalitet känts helt ok.Magnus Seter said:Nu är jag inte Vitulv, men du kan läsa mer om hans intryck i hans recensionstråd.Gordeg said:Egentligen droppar jag tillbaka på forumet mest för att jag är nyfiken på varför du inte gillar Paizos minis. Jag har själv inte sett dem i verkligheten men snacket på nätet har gett mig intrycket att de skulle vara bra. What gives?
Vitulv skriver om PF-minis.
Jag tycker att de verkar helt okej, MEN det där med att alla som har fötter står på två jävla ko-blaffor förstör intrycket en hel del för mig.
Sen tycker jag att man måste ta priset i beaktning. För de pengar man lägger ner tycker jag att man ska få nått som är mer än "okej". Det är ju svindyra minis, och det spelar också in när det gäller helhetsintrycket.
/Magnus
Det låer ju rimligt. Hoppas att Wizards uppnår en bättre pris/kvalitet-kvot. Men jag vet inte om jag kommer att köpa alla de kommande seten, eftersom jag har en samling minis sedan tidigare har jag rätt gott om varelser som goblins. Det vore bra om de parallellt fortsätter med något som liknar deras collector sets. (iofs behövde jag inte draksetet efter som jag hade så många drakar sedan tidigare... och behövde egentligen inte beholdersetet heller... men kunde inte motstå.)Vitulv said:Ja alltså, min största beef med PF-minis är kvalitet kontra pris.