Nekromanti Vafan hände med Halloween-utmaningen?

Foggmock

Myrmidon
Hur många bidrag kom in? Är tävlingen heldissad? Sitter redaktionen och äter upp skivorna själva, en efter en till frukost? Vilka vann? Kommer vi någonsin få veta sanningen? Och vem är den mystiska mannen?

seinet

Swashbuckler
Tyvärr verkar det som om tävligen flöt ut i havet på grund av bristande engagemang av dåvarande redaktion (däribland jag inräkna) samt kass besultsprocess av dåvarande redaktion. Jag hoppas att ifall nuvarande redaktion utlyser tävlingar så skall det vara mer information angående tävlingarna.

/Seinet Wintermute - Skall nog ta sig ett glas coca cola

Foggmock

Myrmidon
Tja, jag fick intrycket av att tävlingen genomfördes och "blev klar", förutom att inga vinnare utsågs och inga priser delades ut.

Hursomhelst har jag ju ändå sedan länge gett upp hoppet om att vinna en skiva, men det vore kul att se vad juryn har att säga om mitt och Waliums bidrag (som är de enda två jag vet kom in).

seinet

Swashbuckler
Jag tror det var så att redaktionen inte lyckades enas om vilka priskategorier som skulle finnas och just det att det bara var två bidrag som kom in gjorde inte det hela enklare.

Förhoppningsvis kanske nuvarande redax tar upp diskussionen nu och utser två kategorier där båda inkomna bidrag vinner varsitt pris.

/Seinet Wintermute - Drickar coca cola och lyssnar på Blackmore's Night

Rickard

Urverk speldesign
"...men det vore kul att se vad juryn har att säga om mitt och Waliums bidrag (som är de enda två jag vet kom in)."
Tja, om det var Mutantscenariotävlingen du snackar om så skickade jag också in ett bidrag..

/Han som hade tidspress och hann därför inte rita klart alla bildar men in borde det ha kommit

Foggmock

Myrmidon
Du menar alltså att det faktiskt finns tio cd-skivor i redaktionens (gamla eller nya) som väntar på att delas ut?

Isåfall torde saken vara biff, sätt upp ett gäng kategorier men dela bara ut ett pris per bidrag ändå, men ta ett ojämnt antal så att man lättare ser vem som var bäst på antalet vunna kategorier.

Och glöm inte motiveringar! Jag vill veta vad jag gör rätt och fel för att kunna tillfredsställa i framtiden.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag har snackat om saken med Gardener för en tid sedan och som jag förstår det så är tävlingen i princip nedlagd. Inte särskilt konstigt med tanke på att den kom i samband med en omstrukturering av redaktionen och inte verkade särskilt välplanerad heller. Jag har skickat mitt bidrag till grabbarn på Järnringen ihop om att de ska kunna ha någon nytta av det. Jag håller tummarna för en Fenix-artikel annars så hamnar den sannolikt på deras hemsida.

Personligen är jag annars väldigt positivt inställd till liknande evenemang i framtiden. Deadlines och möjligheten att eventuellt vinna något oavsett hur symboliskt brukar få fart på mig. Kan Stank ordna en äventyrstävling så borde wrnu kunna göra det samma.

seinet

Swashbuckler
Det var kass kommunikation inom tidigare redaktion också, jag fick uppfattningen då att skivorna fanns, men tydligen så hade det bara varit ett förslag istället för monitär betalning för bannerplats. Vad beträffar skivorna vet jag inte ifall de finns som tävlingspriser eller ej, det får du höra med nuvarande redaktion.

Jag tror även att det i tävlingsinformationen då även stod att det var ett pris per tävlande. Men hurvida antalet vinster per bidrag är fler än ett vet jag ej. En bedömning av två bidrag blir det mycket lättare än en bedömning av n st bidrag (n är ett tal i talmängden N (de naturliga talen)).

/Seinet Wintermute - Håller på att tanka hem demot till Bloodrayne 2 :gremtongue:

seinet

Swashbuckler
Ok, jag har ingen större koll på antalet bidrag som kom in faktiskt.

/Seinet Wintermute - Är trött just nu dessutom

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Hur många bidrag kom in?"

Vad jag har sett i efterhand kom det in tre bidrag, men om Han säger att han skickade in ett stämmer det säkert. :gremsmile:
Dels var det era tre, sen skrev jag och DeBracy ett bidrag i största hemlighet.

"Är tävlingen heldissad?"

Typ.

"Sitter redaktionen och äter upp skivorna själva, en efter en till frukost?"

Om det ändå vore så väl. Vad jag förstått existerade aldrig skivorna och tävlingen utlystes oturligt nog utan att allting var klart, dessutom i redaktionsbytet. Därför finns det inga skivor alls.

"Vilka vann?"

Alla? Ingen? Jag? :gremsmile:

"Kommer vi någonsin få veta sanningen?"

Typ nu.

"Och vem är den mystiska mannen?"

En flicka vid ett handfat, en potta med en blomma i, en flicka med munskydd och en anka vid en karta, bland annat.