Nekromanti Vampire Bloodlines 2!!!

zonk

muterad
Fan va kul! Har aldrig lirat ettan, men har hört folk prata lyriskt om det.

Vimes

Sillkung
Say whaaaat!!? Ettan är typ det bästa datorspelet som inte är StarCraft eller Quake!

Jocke

Man med skägg
Vimes;n314057 said:
Say whaaaat!!? Ettan är typ det bästa datorspelet som inte är StarCraft eller Quake!
Om exakt allt som inte är den jättebra grejen är helt jävla trasigt.

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Jovars, det kan ju bli bra tänker jag.

Men jag har aldrig riktigt fattat grejen med cinematic trailers, alltså att det inte är gameplay man får se. För mig är det samma sak som om en filmtrailer skulle innehålla scener som sen inte är med i filmen.

Vimes

Sillkung
Jocke;n314058 said:
Om exakt allt som inte är den jättebra grejen är helt jävla trasigt.
Fast det är ju fixat sedan gammalt.

Cybot

Mest spelbar
Vimes;n314071 said:
Fast det är ju fixat sedan gammalt.
Ja. Inofficial patches släpptes i ett par år efteråt och fixade i princip alla buggar.

Bloodlines är underbart och har en fullkomligt awesome storyline. Fast den absolut största styrkan hos bloodlines är personligheterna. Både mänskliga och övernaturliga karaktärer är sjukt bra gjorda och blandar parodi, over-the-top och trovärdighet i en så sjukt bra mix. Det är en Vampire story där allt är larger than life. Även malkavernas får, för en gångs skull, ett värdigt galleri av karaktärer (förutom spelarkaraktären själv, som är hit&miss).

Om du inte har spelat bloodlines, spela bloodlines. Det ser inte längre lika amazing ut som det gjorde när det var nytt, men det är fortfarande ett av de bästa spelen som någonsin gjorts.