Vet någon om det finns ett forum för WoD? Skulle vara tacksam om någon tipsade mig om det i så fall. Har nyligen börjat spela Vampire, och ska även köpa rollspelet.
Det här forumet är till för bl a WoD så känn dig välkommen! /images/icons/smile.gif
Såvitt jag märkt är det låg aktivitet på forumet som finns på www.malkavian.nu så jag tror det ger mer att hänga här även om det ena förstås inte utesluter det andra. Utöver de diskusioner som är specifika för just Vampire pågår ju här dessutom ständigt mer allmänna diskussioner som också är av intresse för spelet. Själv tycker jag ofta att de trådar som inte begränsar sig till ett specifikt spel är de mest givande.
Jag rekommenderar att du åtminstone kollar in forumen som finns på malkavian.nu.
Forumen här är sega och ganska hårda marker för WoD-spelare, du kommer att få räkna med åtminstone några kränkande kommentarer (även om det blivit bättre på senare tid).
Det vore bra om forumen på malkavian.nu kunde få lite mer aktivitet..
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.