De maskerade vampyrerna gaddar ihop sig kring Xyas. "Jag känner inte igen ditt ansikte, är du verkligen en av Camillas vänner?", säger någon. "Klart som fan du inte känner igen det; jag är ju maskerad!", svarar Xyas, men ingen lyssnar på det. Camilla har STRÄNGT förbjudit dem alla, under dödshot, att ta av sig maskerna (eller någon annans mask), då det skulle förstöra HELA POÄNGEN med en maskerad. Xyas kastas snart i finkan, medan vampyrerna dryftar om vem som sak få äran att suga honom torr. Det avgörs att det blir Octagonal som får äran, och han sörplar i sig Xyas. När denne är död så gäller inte längre Camillas regler, och hans mask kan avlägsnas. "Vänta lite!" ropar någon. "Den där nunan känner jag igen, ändå!"
@Xyas röstas ut. Han var en av Camillas vänner.
@Vimes nattmördas.
De får i enighet med traditionerna skriva ett onomatopoetiskt uttryck för hur det låter när de dör, men får inte försöka säga något spelrelevant.
Kvar i spel är:
Länk till röstverktyg
@Xyas röstas ut. Han var en av Camillas vänner.
@Vimes nattmördas.
De får i enighet med traditionerna skriva ett onomatopoetiskt uttryck för hur det låter när de dör, men får inte försöka säga något spelrelevant.
Kvar i spel är:
- @Basenanji
- @Anthrox
- @Hägerstrand
- @Impetigo
- @Sidd
- @Andersson
- @Waterhouse
- @Octagonal
- @fjodorsenuba
- @Brynolf
- @Sodmikail