Nekromanti Vanliga frågor på Western-forumet

Sodivra

Champion
Hjälp till att sammanställa en FAQ till Western-forumet, och kom med förslag på vad som ska tas upp!

FAQ står för Frequently Asked Questions, alltså vanliga frågor, och det är tänkt att den ska ta upp sånt som redan besvarats, men som många nya användare undrar över. En genväg jämfört med att posta en fråga (som redan dykt upp många gånger tidigare) och vänta på svar.

Jag har knappast koll på vilka som är dom vanligaste frågorna på Western-forumet, så ni får komma igång själva.. Men om ni kikar på mina inlägg i dom andra forumen så kan ni se exempel på hur frågorna kan se ut.

Sedan kan man ju lägga med länkar till viktiga och intressanta trådar som det är bra att inte ha missat.. Don't be a stranger now!

-Arvidos, FAQ-ansvarig.

Storuggla

Champion
Tyvärr kan jag inte komma på någon lämplig Westernfråga till FAQ. Den vanligaste frågan brukar vara (så vitt jag minns) om Western är ett bra spel, och det är ju lite fel sorts fråga för en FAQ. ^_^;
Bortsett från den frågan så minns jag inte så många frågor, annat än Westernamatörens frågor som tvingar mig att tänka (ta inte illa upp, jag är alltid redo att rycka ut och hjälpa till!) ^_^

Storuggla,