Nekromanti Vapenlistor till mutant från 89

Krille

Super Moderator
"Vart kan man hitta vapenlistor till mutant 89?"

...i Mutant '89, till exempel?

Jag är inte så säker att det finns så mycket mer material än så. Mutant '89 var liksom dött och begravet innan Internet kom igång på allvar, och det blev väl egentligen ingen större hit eller orsak till nostalgi som urgamla Mutant blev. Således lär det vara svårt att hitta tredjepartsmaterial till Mutant '89 på nätet.

L337

Warrior
Det står lite olika vapen som hagelgevär och sånt men det står inga spcifika modeller.

Staffan

Myrmidon
Visst står det specifika modeller - AK-47, SPAS12, MAC-10, S&W .44M och liknande finns minsann med i utrustningslistan. Sedan är det ju en annan sak att listan i fråga suger och att vapnen är tokdyra (en fesen .32-revolver kostade ungefär lika mycket som en bil har jag för mig).

Sedan fanns det ett supplement vid namn Techno 2090 som hade en massa fler vapen tillsammans med lite mer beskrivning av dem.

Troberg

Sinister eater
Sedan är det ju en annan sak att listan i fråga suger och att vapnen är tokdyra (en fesen .32-revolver kostade ungefär lika mycket som en bil har jag för mig).
Säger inte så mycket, jag har haft en bil som jag inte ens lyckades byta bort mot en pizza, inkusive bra sommar och vinterdäck...

L337

Warrior
Re: Länk..

Den skandinaviska faunan har jag redan kollat, bara nyproducerade vapen (alltså såna som kan produceras av varelser i mutantvärlden, inte från före kriget).
Men tack ändå

Big Marco

Läskig
Jag har en urgammal, men är inte säker på att den finns i PC-format. På den tiden var det Amiga med Kindwords som gällde. =)

Men jag skall kolla.

Kormantaouk

Veteran
Re: Länk..

uppgifterna på sidan e inte riktigt sanningsenliga....

Albin Eriksson har plankat mitt material å uppgett sej själv som konstruktör

:gremmad: