Nekromanti Var finns alla pigga D&D-spelledare?

Oldtimer

Slava Ukraini!
Nu får nu ursäkta mig, Magnus, Chrull och Dante, men jag bara måste få en chans att efterfråga några spelledare här.

Jag anordnar ju det enda D&D3e-scenariot på GothCon (även om "Hokus, po..." påstår sig använda "d20-deLuxe", vad det nu är) och som det nu verkar, en dryg månad innan konventet, tycks det inte bli någon mer än jag själv som spelleder. Är det verkligen så illa ställt med villiga spelledare för D&D3e här i Göteborg?

Finns det någon här på det svenska officiella D&D-forumet som känner ett intresse för att bli en kändis på GothCon genom att spelleda "Flamarions testamente"? Jag hade tänkt att köra scenariot nu under mars för mina spelledare, så att det sitter bättre, och det är fortfarande planen. Men då behöver jag några frivilliga också.

En gång i tiden var (A)D&D det absolut största spelet på GothCon och jag tror inte att det spelas så lite ute i stugorna nu heller. Men på sistone har det inte gått att hitta alls på konventet. Jag tänkte ändra på det, men jag behöver lite hjälp om det skall bli något av det...

/Mikael

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag skulle gärna ställt upp om jag hade åkt till GothCon. Du ska inte till Lincon då? :gremsmile:

Problemet tror jag är antingen blyghet eller lättja (snarare det sista). Det är synd så nu får alla DnD-spelledare skärpa sig. Det måste ju gå att spela allas vårat favorit-spel på konventen!

Staffan

Myrmidon
Jag är inte säker på om min ekonomi (och mina studier) tillåter ett GothCon-besök, men om den gör det kan jag gärna spelleda.

Oldtimer

Slava Ukraini!
Tyvärr blir det nog inget LinCon för mig i år. Någon annan får väl se till att det blir D&D spelat där... :gremgrin:

/Mikael