Nekromanti Var hittar man Artifact listor??

G

Guest

Guest
Jag behöver hjälp med att hitta Artifact listor, jag vet att dom finns men inte var??

//Melsazz

Hasse

Hero
Menar du till DoD6 så har finns det inte några vad jag vet. Har sett en del dokument med artifakter på nätet till tidigare versioner av DoD och dess hittas t.ex. genom att titta på länksidan som rollspel.nu har.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by hasse on 2001-05-21 21:08.</EM></FONT></P>

Nightfang

Warrior
Vet inte om det är dessa du letar efter...

... men jag har för mig att det finns artefakter i nånn tillägs bok som heter Skattkammaren eller nått liknande.

Nightfang och Ximnipot, favoriter i ny förpackning

I am finding myself walking into insanity, and I have crossed the point of no return...

neuter

Swordsman
Det finnns i böckerna "Tjuvar och lönnmördare", "Drakar" och par till som jag inte minns nu.

"Soylent Green is people!"

Nightfang

Warrior
Jo det gör de...

Det finnns i böckerna "Tjuvar och lönnmördare", "Drakar" och par till som jag inte minns nu.

Jo visst fasen gör de de! Jag tror de även står lite joxx i Magikerns Handbok, några få i Alv Boken jag tror det t.o.m. finns lite mer i några andra böcker som jag inte heller kommer ihåg...

Nightfang, tre i ett, spänning, leksak och chocklad !

Insanity is just a state of mind...

G

Guest

Guest
Mitt svar till dig är att du utformar egna artefakter !

SoC

Veteran
På Röda draken finns det artefakter till DoD6 men jag kommer inte ihåg adressen nu.

SoC

If there`s shuch thing as to much power i havent discoverd it yet.
Dark Ritual.