Nekromanti Var vi är på GothCon

Max Raven

T12-kultist
Tråd för oss som besöker GothCon.

Själv kommer jag spelleda ett par pass Paranoia men spendera det mesta av den övriga tiden i indierummets omnejd. Jag kommer möjligen ha med mig Äventyrssommar-alfan om någon vill testa.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag kommer som vanligt befinna mig större delen av tiden i indirummet, utom nattpasset på lördagen då jag ska spela bortom.

Kan även mycket väl tänka mig att testa äventyrssommar.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag kommer liksom Vico mest att hänga kring Indierummet utom Bortom-passet på lördagen. Jag kommer att försöka undvika att spela saker, men ber man snällt kanske man kan få mig att köra en vända Null State eller så. Men helst umgås jag bara och slappar och pratar strunt och spel.

I Indierummet kommer också Null State, Evolutionens Barn samt tio exemplar av VÄRMEDÖD att finnas till försäljning.

Lukas

Mannen i Gult
Jag kommer liksom tidigare talare befinna mig i indie rummet större delen av tiden.

Pilzefrau

hon/henne
Står som arrangör i indierummet. Kan jag välja kommer jag sätta andra i närheten på att spelleda (eller spelfacilitera) när det kommer främmat, men jag spelleder också saker som Microscope, Monsterhearts, AW och mina AW-hack för Mumin och Homestuck.

Korpa

Umenörd
Det här blir mitt första Gothcon någonsin och jag kommer hänga i Indierummet hela tiden, tror jag iaf. :gremsmile:

De spel jag kommer att erbjuda är Zombie Cinema, Fiasco och Medan Världen Går Under.

G

Guest

Guest
Det här blir mitt första gothcon så jag kommer antagligen befinna mig lite här och var initialt. Därefter blir det väl att hovra kring indierummet eller annan plats där det finns forumiter.

Tänkte ta med mig en gottepåse med lite olika spel för spontant och fryntligt spelande. (Mest OSG-grejor men mitt ex av null state kommer nog följa med också, se Stövelkattens skamtråd)

Unfair

Hero
Jag kommer att vara lite över allt tror jag. Indierummet, brädspel, kortspel. Jag spelar gärna det mesta med de flesta.

GnomviD

Heresiark
Pilzeman said:
[...] Monsterhearts [...]
Åh, vad gött! Jag har lovat på mig att spelleda det snart, så jag tar gärna och hör dina tankar om det. :gremsmile:

Själv kommer jag, förutom att spela Svavelvinter, hänga i Indierummet och spelleda en massa coola spel. Jag tar med mig Den yttersta domen, The Daughters of Verona, Dogs in the Vineyard, A Taste for Murder, Panty Explosion Perfect, Polaris & Evolutionens barn. Håll utkik efter norrbottningen med svart hår ner till midjan.

Och så syns vi puben, såklart!

LJSLarsson

Hero
Kommer arrangera och spelleda Fem Bortslängda Själar. Annars blir det mest att cruisa runt i affärerna.

Ulfgeir

Swashbuckler
Kommer nog befinna mig stor del av tiden i olika brädspelsrum. Misstänker kommer även spendera massa tid i affärerna och i cafeterian.

/Ulfgeir

MrG

Swashbuckler
Med två barn och två arrangemang så har jag häcken lite full, men tittar man förbi Oups rymden eller Voodoonätter så kommer man se mig. I övrigt är nog basen nära te(baren). Funderar på om under kommer på något sätt göra att jag kan vara med på Verbal.

-Gunnar (undrar varför så få verkar fundera på att spela rollspelsarr på konventet, det är de som gör att vi fortsätter ha ett rollspelinriktat konvent i Sverige)

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag kommer att vara mest i speltillverkarrummet, och antagligen en del i Magic-rummet.

/tobias